[elektro] Fw: Re: Internet ado
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Oct 27 14:53:47 CET 2014
tehat a valos eletben nem tudja sem a fogyasztast sem az emissziot .
varhato volt.
pont ezt irtam .
nemreg volt egy cikk errol a totalcar-on .
a valoeletbeli fogyasztasi ertekek koszonoviszonyban sincsenek a
katalogusadatokkal es az egesz azert marad igy , mert az adokat ez alapjan
allitjak be .
bye
dexter
2014. október 27. 14:42 "L. Pásztor" írta, <seasoft at invitel.hu>:
> Nem, nem ! Minap, mielőtt sorrra kerültünk volna, mi is megnéztünk egy
> maszek szervízben egy 3hengeres, 1 literes kis turbós ford-vackot, fent
> a fékpadon.
> Mérések szerint tökéletes minden. Fogyasztás, emisszió ... minden de
> minden ... 90km/h-nál, kb. 1/4 terhelésen, ami kb. a valós 90km/h-nál
> fellépő terhelést jelenti.
> De csak ott !!! Mert csak azt kérik a gyártól számon, erre van
> kihegyezve ... a többi meg nem számít, sem fogyasztásban, sem
> emisszióban, már autópálya tempón sem.
>
> Alapjáraton még elment szódával ... lepadlózva 100LE terhelés környékén
> kb. azt tudta amit egy EUR-4-es.
> Nincsenek csodák.
>
> ------------------
> L. Pásztor
> ------------------
>
>
> 2014.10.27. 13:39 keltezéssel, charles hoss írta:
> > ugyanugy ahogy az emissziot is egy hazugsagra alapozzak , most pedig a
> > hazug adatok miatt nem lehet valos merest elvarni a gyaraktol .
> > nagyon az a gyanum hogy egy valos meresen a kiskobcentis turbomotorok a
> > gyonyoru szamaikkal csufosan lebognenek .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2014. október 27. 10:21 Fuzesi Arnold írta, <
> arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> >
> >> Lasd Nemetorszag + dizelek. Azert fejlesztettek agyon a dizelmotorokat,
> >> mert
> >> alacsonyabb a dizel jovedeki ado joval mint a benzin.
> >>
> >> Most meg azert nem vezetik be az EU-ban az energiatartalommal
> aranyos(Co2
> >> kibocsatas utan) adot, mert a nemet autoipar...
> >>
> >> http://www.onadozo.hu/hirek/dizel_iranyelv_keszul_brusszelben?print=1
> >>
> >>
> >> A.
> >>
> >> On 2014.10.27. 9:34, SZIGETI Szabolcs wrote:
> >>> Tegyük hozzá, hogy mindez hosszútávon igaz. Ha gondos tervezés
> >>> eredményeként derül ki az, hogy egy technológiát széles körben el kell
> >>> terjeszteni (pl. megújuló energia), akkor rövid távon az adókedvezmény
> >>> eszköze lehet a technológia bevezetésének. Más kérdés, hogy a "gondos
> >>> tervezés" és a hazai viszonyok menyire vannak szinkronban.
> >>>
> >>> Szabolcs
> >>>
> >>>
> >>> 2014. október 27. 9:01 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> >>>
> >>>> Ha a zold uzemanyag attol eletkepes es piackepes mert nincs rajta ado,
> >>>> akkor nem eletkepes.
> >>>> Egyebkent a mult heten olvastam hogy a nemetek csokkentik a zold aram
> >>>> atveteli arat. Ugy latszik elertek azt a tartomanyt ahol
> veszelyezteti a
> >>>> halozatuk mukodeset.
> >>>>
> >>>> Bye
> >>>> Dexter
> >>>> On Oct 27, 2014 8:45 AM, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:
> >>>>
> >>>>>
> http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/dragul_a_zold_uzemanyag/2403729/
> >>>>>
> >>>>> 2010 óta a hatodik adóemelés az üzemanyagokon. De ha éppen nem adót
> >>>>> emelnek, akkor csinálnak újat...
> >>>>>
> >>>>> Best regards,
> >>>>> Andy
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list