[elektro] porszívó motor
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sat Oct 25 11:10:52 CEST 2014
Nekem a Rowenta szuercsendes (tényleg, első bekapcsoláskor újra
bekapcsoltuk, mert azt hittük, nem sikerült) porszippancsa 950W-os.
Közben meg felszedi a laminált parkettát, olyan... :-)
Best regards,
Andy
2014-10-25 9:32 GMT+02:00 Gabor Ambruzs <ambruzsg at szocimotoros.hu>:
> Ácsi....
> Most komolyan...
> Mekkora az esélye hogy az ipari elszívó motor típusazonos a philips
> takarítógép motorjával??????
> Egy hirtelen ötlettől vezérelve vettem elő azt a dobozt amiben a motorok
> voltak és én voltam a legjobban meglepve hogy ugyanaz a cucc :).
> Na most mindenesetre teljes az öröm, újra megy a gép.
> Ami érdekes a dologban hogy ez a cucc csak 1000W-os de akkorát szív mint
> Mónika....
> Ilyenformán megértem hogy sokallják mindenféle hivatalok a 2kW-os
> porszívókat.
> Ha 1000W-al lehet takarítani akkor ne legyen már 2000W-os porszívó csak
> azért mert ügyetlen a tervező.....
>
> G.
>
> 2014. október 15. 0:47 Pataki István írta, <pataki.istvan at freemail.hu>:
>
>> Nane! Ilyeneid vannak a ládafiában, aztán meg minket csuklóztatsz:)
>> pi
>>
>>
>> ----- Original Message -----
>> From: "Gabor Ambruzs" <ambruzsg at szocimotoros.hu>
>> To: <elektro at tesla.hu>
>> Sent: Monday, October 13, 2014 9:46 PM
>> Subject: Re: [elektro] porszívó motor
>>
>>
>> > 14V-ról "megdreháltam" ez tetszik :D
>> > Szép rézszínű lett a kommutátor, kipróbáltam 40V-on forog, egy
>> > minimális
>> > szikravetéssel.
>> > 230-ról ocsmány hangja van 20mp üzem után ocsmány lett a kommutátor és
>> > a
>> > vetett szikrák másznak körbe...
>> >
>> > A dolog mindenesetre úgy néz ki megoldódik, a több éve bugászott ipari
>> > elszívó motor amiből a famunkához akartam ciklonos elszívót csinálni
>> > mm-re
>> > ugyanez a motor, úgyhogy az megy a gépbe :D.
>> >
>> > G.
>> >
>> >
>> >
>> > 2014. október 13. 12:25 jhidvegi írta, <jhidvegi at gmail.com>:
>> >
>> >> Gabor Ambruzs wrote:
>> >>
>> >> > A szegmensek közötti színkülönbség nagyon szembetűnő a réz vöröses
>> >> > színe az egyik és a valamikor nagyon meleg volt réz lilája/feketéje
>> >> > a
>> >> > másik.
>> >>
>> >> Azért még adj egy esélyt, lehet, hogy gyártási hiba.
>> >> Ha meg mered csinálni:
>> >> Szétszedve bekapcs, és valami éles szerszámmal jól letámasztva
>> >> elkezded
>> >> "drehálni" a kommutátort. Nagyon gyorsan forog, szóval hatékony a
>> >> művelet.
>> >> Szikrázik meg minden, de nem nagyon, viszont jön ki a rézpor
>> >> rendesen. A
>> >> végén
>> >> finom csiszolópapírt is neki lehet nyomni, és egészen szikrátlanig
>> >> javul a
>> >> dolog. A lemezek közti résbe se megy bele, mert a centrifugális erő
>> >> kiviszi.
>> >>
>> >> Ha nagyon szikrázna eleve, akkor valami kisebb feszről is lehet
>> >> csinálni.
>> >>
>> >> Persze, ha tényleg zárlatos a forgórész, akkor nem fog menni, de ez
>> >> onnan
>> >> fog
>> >> kitűnni, hogy hamar büdös lesz, szétforrósodik. A zárlatos tekercs
>> >> nagyon
>> >> gyorsan melegszik, és pörögni sem akar igazán.
>> >>
>> >> hjozsi
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list