[elektro] Android setup? -jogi OT

Kovács József kj at faldeko.hu
Fri Oct 3 14:50:23 CEST 2014


Így van, több márka esetén is jól műxik a központi szerviz.
A notebook-nál, monitornál, aszatli pc-nél... tapasztalat.

on line bejelentés
másnap futár jön és viszi
~ 1 hét után futár jön és hozza

KJ


2014.10.03. 12:24 keltezéssel, Xorn írta:
> Nekem anno az Acer lapost Prágában javították kétszer is. Ingyen
> postás papírt küldtek hozzá, de így is simán megfordult kb. másfél hét
> alatt. Ők konkrétan egész Európát onnan szervizelik. Ezt onnan tudom,
> hogy anno még Angolországban dolgoztam, amikor először gond volt vele,
> és már akkor mondták, hogy leadom, elküldik Prágába stb. Azután előbb
> hazajöttem onnan, mint erre sor került volna, így végül már innen,
> Bécsből utazott Prágába.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014-10-03 12:14 GMT+02:00 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
>> Csodálatos :(
>>
>> Gábor
>>
>> 2014.10.03. 11:52 keltezéssel, hg12345 írta:
>>> A dolog igen egyszerű,
>>>
>>> Egy központi szerviz van, a legtöbb rádió telefonra, Budaörsön TELEMAX (nagy valószínűséggel egész kelet europára).
>>> Nagyon jó vevőelhárító szolgálata van a cég egyszerűen közvetlenül egyáltalán nem elérhető,
>>> Garanciális és azon túli szervizt közvetlenül nem vállal csak megbízott cégeken keresztül.
>>> (kipróbáltam, a TELENOR-ban azt mondták ide kell elvinni a hibás darabot, inkább feladtam, két nap múlva visszahozta posta, utána olvastam a honlapukat...)
>>>
>>> Mindegy milyen a javítás az átfutási idő min 15 nap + az utaztatás.
>>> A javítás is úgy van, hogy megrendelik EU-s központi raktárból a szükséges egységet, szerintem igazán nem tudnak javítani, csak fődarabot cserélni. (érdekesség javítás után szerb illetékességűnek vallja magát a telefon...:-)
>>>
>>> Szerintem az is benne lehet a javítás határidőbe, ha gyorsan javítanak akkor minden pici problémával megkeresik Őket, ez a garanciális idő alatt nem túl jövedelmező :-), ha a hosszú az átfutási idő akkor kétszer is meggondolja a felhasználó, hogy elküldi.
>>> A legfontosabb, hogy szervizbe küldési idő kitolódjon garancián túlra, mert ilyenkor olyan árat mondanak, hogy senki nem akarja megjavíttatni, mert egy picit ráfizetve újat kap..
>>>
>>> Ezt a céget nem ismerem, de van ismeretségem egy más cég központi szervizével, itt is több országot látnak el, csak fődarabot tudnak cserélni, a garanciális cserét nem mindig fogadja el a képviselt cég!?! (ez utólag derül ki 1-2 hónap múlva) a hibás fődarabok "megjavítják" majd ismét szerviz tartalék lesz belőle. Van olyan alaplap ami már a csere után azonnal hibás.
>>>
>>> ---------------------
>>>
>>> Ez a modern kor és vele járó örült újdonság hajhászás, elég sok gondot okoz. Megveszel egy új terméket, tele van hibával, azzal a felkiáltással, hogy távolról SW frissítéssel megjavítjuk, már amikor sikerült. Szerencsés esetben egy éven belül lesz egy minimális hibákkal működő eszközöd, ami már elavult!  (((és közben boldogan generálunk minél több szemét halmot.....)))
>>>
>>>
>>>
>>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta:
>>>> Nem tudom, de a gyárilag felhős LG monitorra is azt mondta az Aqua, hogy
>>>> vigyem be 30 napra, most meg erre a 2 napos telefonra a Pannon, hogy
>>>> 15-30 nap a bevizsgálás.
>>>> Nem néztem utána, hogy honnan veszik, csak feltételezem, hogy a belső
>>>> szabályzatukat valami hozzáértő készíti el.
>>>>
>>>> Ha törekedni kell a 15 napon belülire, de a 16. napon jelentkezel, és
>>>> azt mondják, törekedtünk rá, de nem jött össze, akkor mi van?
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.10.03. 11:12 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>> Hol ez törvény?
>>>>> Törekedni kell a legfeljebb 15 napon belülire.
>>>>>
>>>>> Szóval addig ül rajta, amíg nem lépsz  a 15. nap után.
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>> 2014.10.03. 10:56 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>>> De ha már a jogi kérdésekről ennyit beszélünk. Szerintetek az jó
>>>>>> törvény, ami alatt a kereskedők 30 napig ülhetnek a szervizben a
>>>>>> jótállásban visszahozott terméken?
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> 2014.10.03. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>>>> Alkotmányos alapon...
>>>>>>>
>>>>>>> A gyengébb felet jogi előnyben részesítjük (felfegyverezzük), hogy
>>>>>>> legalább a fegyverzete jobb legyen.
>>>>>>> Így már csata képes.
>>>>>>>
>>>>>>> KJ
>>>>>>>
>>>>>>> 2014.10.03. 06:14 keltezéssel, Király,Gyula írta:
>>>>>>>> Üdv!
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Jogos.
>>>>>>>> De nem is természetes személy...<
>>>>>>>>
>>>>>>>> Mondtam én?
>>>>>>>> Én csak azon qkorékolok, hogy mifax alapon van kátrányos
>>>>>>>> mekkülönböztetés...:}}
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nahát. Sőt.
>>>>>>>> Gyula.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> ---
>>>>>>>> A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.
>>>>>>>> http://www.avast.com
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>               elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list