[elektro] Android setup? -jogi OT
hg12345
hg12345 at freemail.hu
Fri Oct 3 12:40:05 CEST 2014
Igen,
de ha nem tudod pótolni a javítás alatt a készülékedet, akkor kis hibával is használod, aztán kifutsz a tényleges garanciális időből. A másik megoldás, csinálnak rajta a gyári visszaállítást majd visszaküldik, hogy nem tudja a felhasználó rendesen használni, de a hiba ugyan úgy előjön egy idő múlva.
A legnagyobb szám a T-GAGYI hiba bejelentése :-) rendszeresen "javítanak" a internet szolgáltatáson ami 2-3 havonta szakadozással, szolgáltatás kimaradással jár. Szinte biztos vagyok benne, hogy náluk is jelez a rendszer, mert perce pontosan megtudják mondani mikor kezdődött a hiba!
Természetesen be kell jelenteni a hibát, és elkezdődik egy távjavítás a desktop munkatárssal, kapcsolja ki, be ezt is azt is a lényeg nehogy felvegyen egy hibajegyet, mert onnan kezdődik a 72 órás szolgáltatás biztosítási kiesés. Minél később veszik fel 2., 3. betelefonálásra annál több időt tud biztosítani " a javításra" így csökkenthető a visszafizetési díj.
A nagy cégeknél a lényeg hogy minél jobban tudják csökkenteni a garanciális szervizelési összeget, ilyenkor semmi se szent, ezekből a megoldásokból jó kis jutalmak keletkeznek ott ahol kitalálják.
Ha összehasonlítanák hirdetési és a szerviz költségeket, azt hiszem több nagyságrendi eltérés lenne köztük, nem a szervizelés javára. A vevő csak addig jó míg megveszi a terméket, utána már sajnos nem vevő!!!
Akkora választék, és annyira egyforma "minőségűek" a termékek, máshol se kap mást.
Nagy szerencse, hogy a felhasználok nem tudják milyen sok típus hiba van a berendezésekben. A gyártó és képviseleti szerviz arra játszik, hogy kibekkeljék a garanciális időt. Minél inkább birka országban vannak ahol nincs igazán érdekképviselet annál hosszabbak a javítási idők. (Kis hazánk azt hiszem ez alatti kategóriába esik, már elnézést mindenkitől.... egy jogi eljárás átfutásáról ne is beszéljünk...)
Xorn <toth.endre at gmail.com> írta:
>A javítás ideje, beleértve az utaztatást is, nem számít bele a
>garanciaidőbe, ennyivel meghosszabbodik a garancia.
>
>Best regards,
>Andy
>
>2014-10-03 11:52 GMT+02:00 hg12345 <hg12345 at freemail.hu>:
>> A dolog igen egyszerű,
>>
>> Egy központi szerviz van, a legtöbb rádió telefonra, Budaörsön TELEMAX (nagy valószínűséggel egész kelet europára).
>> Nagyon jó vevőelhárító szolgálata van a cég egyszerűen közvetlenül egyáltalán nem elérhető,
>> Garanciális és azon túli szervizt közvetlenül nem vállal csak megbízott cégeken keresztül.
>> (kipróbáltam, a TELENOR-ban azt mondták ide kell elvinni a hibás darabot, inkább feladtam, két nap múlva visszahozta posta, utána olvastam a honlapukat...)
>>
>> Mindegy milyen a javítás az átfutási idő min 15 nap + az utaztatás.
>> A javítás is úgy van, hogy megrendelik EU-s központi raktárból a szükséges egységet, szerintem igazán nem tudnak javítani, csak fődarabot cserélni. (érdekesség javítás után szerb illetékességűnek vallja magát a telefon...:-)
>>
>> Szerintem az is benne lehet a javítás határidőbe, ha gyorsan javítanak akkor minden pici problémával megkeresik Őket, ez a garanciális idő alatt nem túl jövedelmező :-), ha a hosszú az átfutási idő akkor kétszer is meggondolja a felhasználó, hogy elküldi.
>> A legfontosabb, hogy szervizbe küldési idő kitolódjon garancián túlra, mert ilyenkor olyan árat mondanak, hogy senki nem akarja megjavíttatni, mert egy picit ráfizetve újat kap..
>>
>> Ezt a céget nem ismerem, de van ismeretségem egy más cég központi szervizével, itt is több országot látnak el, csak fődarabot tudnak cserélni, a garanciális cserét nem mindig fogadja el a képviselt cég!?! (ez utólag derül ki 1-2 hónap múlva) a hibás fődarabok "megjavítják" majd ismét szerviz tartalék lesz belőle. Van olyan alaplap ami már a csere után azonnal hibás.
>>
>> ---------------------
>>
>> Ez a modern kor és vele járó örült újdonság hajhászás, elég sok gondot okoz. Megveszel egy új terméket, tele van hibával, azzal a felkiáltással, hogy távolról SW frissítéssel megjavítjuk, már amikor sikerült. Szerencsés esetben egy éven belül lesz egy minimális hibákkal működő eszközöd, ami már elavult! (((és közben boldogan generálunk minél több szemét halmot.....)))
>>
>>
>>
>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta:
>>>Nem tudom, de a gyárilag felhős LG monitorra is azt mondta az Aqua, hogy
>>>vigyem be 30 napra, most meg erre a 2 napos telefonra a Pannon, hogy
>>>15-30 nap a bevizsgálás.
>>>Nem néztem utána, hogy honnan veszik, csak feltételezem, hogy a belső
>>>szabályzatukat valami hozzáértő készíti el.
>>>
>>>Ha törekedni kell a 15 napon belülire, de a 16. napon jelentkezel, és
>>>azt mondják, törekedtünk rá, de nem jött össze, akkor mi van?
>>>
>>>Gábor
>>>
>>>2014.10.03. 11:12 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>> Hol ez törvény?
>>>> Törekedni kell a legfeljebb 15 napon belülire.
>>>>
>>>> Szóval addig ül rajta, amíg nem lépsz a 15. nap után.
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>> 2014.10.03. 10:56 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>> De ha már a jogi kérdésekről ennyit beszélünk. Szerintetek az jó
>>>>> törvény, ami alatt a kereskedők 30 napig ülhetnek a szervizben a
>>>>> jótállásban visszahozott terméken?
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2014.10.03. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>>> Alkotmányos alapon...
>>>>>>
>>>>>> A gyengébb felet jogi előnyben részesítjük (felfegyverezzük), hogy
>>>>>> legalább a fegyverzete jobb legyen.
>>>>>> Így már csata képes.
>>>>>>
>>>>>> KJ
>>>>>>
>>>>>> 2014.10.03. 06:14 keltezéssel, Király,Gyula írta:
>>>>>>> Üdv!
>>>>>>>
>>>>>>>> Jogos.
>>>>>>> De nem is természetes személy...<
>>>>>>>
>>>>>>> Mondtam én?
>>>>>>> Én csak azon qkorékolok, hogy mifax alapon van kátrányos
>>>>>>> mekkülönböztetés...:}}
>>>>>>>
>>>>>>> Nahát. Sőt.
>>>>>>> Gyula.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> ---
>>>>>>> A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.
>>>>>>> http://www.avast.com
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>-----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list