[elektro] Android setup? -jogi OT
hg12345
hg12345 at freemail.hu
Fri Oct 3 11:52:53 CEST 2014
A dolog igen egyszerű,
Egy központi szerviz van, a legtöbb rádió telefonra, Budaörsön TELEMAX (nagy valószínűséggel egész kelet europára).
Nagyon jó vevőelhárító szolgálata van a cég egyszerűen közvetlenül egyáltalán nem elérhető,
Garanciális és azon túli szervizt közvetlenül nem vállal csak megbízott cégeken keresztül.
(kipróbáltam, a TELENOR-ban azt mondták ide kell elvinni a hibás darabot, inkább feladtam, két nap múlva visszahozta posta, utána olvastam a honlapukat...)
Mindegy milyen a javítás az átfutási idő min 15 nap + az utaztatás.
A javítás is úgy van, hogy megrendelik EU-s központi raktárból a szükséges egységet, szerintem igazán nem tudnak javítani, csak fődarabot cserélni. (érdekesség javítás után szerb illetékességűnek vallja magát a telefon...:-)
Szerintem az is benne lehet a javítás határidőbe, ha gyorsan javítanak akkor minden pici problémával megkeresik Őket, ez a garanciális idő alatt nem túl jövedelmező :-), ha a hosszú az átfutási idő akkor kétszer is meggondolja a felhasználó, hogy elküldi.
A legfontosabb, hogy szervizbe küldési idő kitolódjon garancián túlra, mert ilyenkor olyan árat mondanak, hogy senki nem akarja megjavíttatni, mert egy picit ráfizetve újat kap..
Ezt a céget nem ismerem, de van ismeretségem egy más cég központi szervizével, itt is több országot látnak el, csak fődarabot tudnak cserélni, a garanciális cserét nem mindig fogadja el a képviselt cég!?! (ez utólag derül ki 1-2 hónap múlva) a hibás fődarabok "megjavítják" majd ismét szerviz tartalék lesz belőle. Van olyan alaplap ami már a csere után azonnal hibás.
---------------------
Ez a modern kor és vele járó örült újdonság hajhászás, elég sok gondot okoz. Megveszel egy új terméket, tele van hibával, azzal a felkiáltással, hogy távolról SW frissítéssel megjavítjuk, már amikor sikerült. Szerencsés esetben egy éven belül lesz egy minimális hibákkal működő eszközöd, ami már elavult! (((és közben boldogan generálunk minél több szemét halmot.....)))
Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta:
>Nem tudom, de a gyárilag felhős LG monitorra is azt mondta az Aqua, hogy
>vigyem be 30 napra, most meg erre a 2 napos telefonra a Pannon, hogy
>15-30 nap a bevizsgálás.
>Nem néztem utána, hogy honnan veszik, csak feltételezem, hogy a belső
>szabályzatukat valami hozzáértő készíti el.
>
>Ha törekedni kell a 15 napon belülire, de a 16. napon jelentkezel, és
>azt mondják, törekedtünk rá, de nem jött össze, akkor mi van?
>
>Gábor
>
>2014.10.03. 11:12 keltezéssel, Kovács József írta:
>> Hol ez törvény?
>> Törekedni kell a legfeljebb 15 napon belülire.
>>
>> Szóval addig ül rajta, amíg nem lépsz a 15. nap után.
>>
>> KJ
>>
>> 2014.10.03. 10:56 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>> De ha már a jogi kérdésekről ennyit beszélünk. Szerintetek az jó
>>> törvény, ami alatt a kereskedők 30 napig ülhetnek a szervizben a
>>> jótállásban visszahozott terméken?
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2014.10.03. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>> Alkotmányos alapon...
>>>>
>>>> A gyengébb felet jogi előnyben részesítjük (felfegyverezzük), hogy
>>>> legalább a fegyverzete jobb legyen.
>>>> Így már csata képes.
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>> 2014.10.03. 06:14 keltezéssel, Király,Gyula írta:
>>>>> Üdv!
>>>>>
>>>>>> Jogos.
>>>>> De nem is természetes személy...<
>>>>>
>>>>> Mondtam én?
>>>>> Én csak azon qkorékolok, hogy mifax alapon van kátrányos
>>>>> mekkülönböztetés...:}}
>>>>>
>>>>> Nahát. Sőt.
>>>>> Gyula.
>>>>>
>>>>>
>>>>> ---
>>>>> A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.
>>>>> http://www.avast.com
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list