[elektro] Android setup?
Fekete Róbert
frobi at harden.hu
Wed Oct 1 14:51:43 CEST 2014
régóta nem értem ezt a dolgot
de tudom én nem érem fel ésszel a jogalkotóink gondolkodását
2014-10-01 14:41 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> Ha a gazdasági tevékenységedhez használod, nem minősülsz fogyasztónak.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On October 1, 2014 2:24:07 PM CEST, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:
>> 2014.10.01. 14:14 keltezéssel, Kovács József írta:
>>> Cégesre, akkor >> kb. kuss van... azt "szakértőként" vetted, nem
>>> fogyasztóként.
>>
>> Ez akkor lenne igaz, ha mobilkereskedő lennék, és a nagykerből vettem
>> volna. Így csak vevő vagyok, mondhatnánk közületi fogyasztónak is.
>>
>>
>>
>>> -----
>>>
>>> Sose értem meg... mérisjó egy pici cégnek a céges
>> telefon/előfizetés?!
>>> Csak a baj van vele a könyvelésben is.
>>
>> Hogy egy céges költséget miért a cég fizet?
>> Passz :)
>> Lehet, hogy a költségelés és Áfa miatt is?
>> Egyébként a T-nél sokkal jobbak voltak a céges kondíciók.
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>>
>>> 2014.10.01. 12:01 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>> Ez hasznos volt, köszönöm! Ha esetleg megy Neked kapásból, nem kell
>>>> órákig keresgélnem, hogy ez az új PTK-ban hol van, hogy ha nem
>> ismeri el
>>>> a hibát, azt állítja, hogy márpedig ez így jó, akkor ez az elállásos
>>>> dolog hogyan folytatódik?
>>>>
>>>> Másik kérdés, hogy céges az előfizetés, így a készülék is, amire nem
>>>> tudom a Ptk. vagy a fogyasztói törvények mennyire vonatkoznak.
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.10.01. 11:07 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>> 2014.10.01. 09:55 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>>> A boltban ez volt téma. Az eladó mondta, hogy ilyen hibával nem
>>>>>> cserélheti, ez egy partner (alvállalkozó) üzlet (nem is tudom,
>> hogy
>>>>>> van-e nekik saját boltjuk Törökbálinton kívül), és le van írva a
>>>>>> szabályzatban, hogy milyen hibával cserélheti.
>>>>> ...és vajon az a szabályzat már naprakész ?!
>>>>> Aligha, szerintem.
>>>>>
>>>>> Ezt a nyomtatványt KELL használni panasz esetén.
>>>>>
>> http://www.nfh.hu/data/cms129860/jegyzokony_fogyasztoi_panaszrol_140521.pdf
>>>>>
>>>>> ----
>>>>>
>>>>> A lábjegyzetek érdekesek ám!
>>>>>
>>>>> Mert a "NEM JELENTÉKTELEN" hiba esetén
>>>>> az új PTK alapján simán elállhatsz/cserélhetsz.
>>>>> Kurvára nem vagy köteles kivárni a javítás/bevizsgálás idejét sem.
>>>>>
>>>>> "elállhat,... ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez
>> fűződő
>>>>> érdeke megszűnt"
>>>>>
>>>>> Azaz, ha ott helyben nem tudja kijavítani a hibát (ez a
>> jelentéktelen
>>>>> hiba gyakorlatilag),
>>>>> vagy cserélni a cuccot akkor, bizony elállhatsz (pénzt vissza)
>> érdek
>>>>> megszűnés
>>>>> (már nem akarom ezt a cucott) címszóval.
>>>>>
>>>>> Arról, hogy
>>>>> a panaszt elismeri-e hibának ALAPBAN
>>>>> ott helyben és AZONNAL kell nyilatkoznia.
>>>>>
>>>>> HA, nem ismeri el akkor is csak 5 munkanapja van vizsgálódni!
>>>>>
>>>>> -----
>>>>>
>>>>> Bővebben: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>>> Kérdeztem, hogy ez valami
>>>>>> durva hiba, mondjuk nem lehet bekapcsolni? Erre kapásból az volt a
>>>>>> válasz, hogy nem érdemes elrontani. Szóval ismeri a dörgést.
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list