[elektro] Android setup?

Kaczmarek Edvard edk-elektro at babakezek.hu
Wed Oct 1 14:41:53 CEST 2014


Ha a gazdasági tevékenységedhez használod, nem minősülsz fogyasztónak.

Ed

Sent from a tamagotchi

On October 1, 2014 2:24:07 PM CEST, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:
>2014.10.01. 14:14 keltezéssel, Kovács József írta:
>> Cégesre, akkor >> kb. kuss van... azt "szakértőként" vetted, nem
>> fogyasztóként.
>
>Ez akkor lenne igaz, ha mobilkereskedő lennék, és a nagykerből vettem 
>volna. Így csak vevő vagyok, mondhatnánk közületi fogyasztónak is.
>
>
>
>> -----
>>
>> Sose értem meg... mérisjó egy pici cégnek a céges
>telefon/előfizetés?!
>> Csak a baj van vele a könyvelésben is.
>
>Hogy egy céges költséget miért a cég fizet?
>Passz :)
>Lehet, hogy a költségelés és Áfa miatt is?
>Egyébként a T-nél sokkal jobbak voltak a céges kondíciók.
>
>
>Gábor
>
>
>> KJ
>>
>>
>>
>> 2014.10.01. 12:01 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>> Ez hasznos volt, köszönöm! Ha esetleg megy Neked kapásból, nem kell
>>> órákig keresgélnem, hogy ez az új PTK-ban hol van, hogy ha nem
>ismeri el
>>> a hibát, azt állítja, hogy márpedig ez így jó, akkor ez az elállásos
>>> dolog hogyan folytatódik?
>>>
>>> Másik kérdés, hogy céges az előfizetés, így a készülék is, amire nem
>>> tudom a Ptk. vagy a fogyasztói törvények mennyire vonatkoznak.
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2014.10.01. 11:07 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>> 2014.10.01. 09:55 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>> A boltban ez volt téma. Az eladó mondta, hogy ilyen hibával nem
>>>>> cserélheti, ez egy partner (alvállalkozó) üzlet (nem is tudom,
>hogy
>>>>> van-e nekik saját boltjuk Törökbálinton kívül), és le van írva a
>>>>> szabályzatban, hogy milyen hibával cserélheti.
>>>> ...és vajon az a szabályzat már naprakész ?!
>>>> Aligha, szerintem.
>>>>
>>>> Ezt a nyomtatványt KELL használni panasz esetén.
>>>>
>http://www.nfh.hu/data/cms129860/jegyzokony_fogyasztoi_panaszrol_140521.pdf
>>>>
>>>> ----
>>>>
>>>> A lábjegyzetek érdekesek ám!
>>>>
>>>> Mert  a "NEM JELENTÉKTELEN" hiba esetén
>>>> az új PTK alapján simán elállhatsz/cserélhetsz.
>>>> Kurvára nem vagy köteles kivárni a javítás/bevizsgálás idejét sem.
>>>>
>>>> "elállhat,... ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez
>fűződő
>>>> érdeke megszűnt"
>>>>
>>>> Azaz, ha ott helyben nem tudja kijavítani a hibát (ez a
>jelentéktelen
>>>> hiba gyakorlatilag),
>>>> vagy cserélni a cuccot akkor, bizony elállhatsz (pénzt vissza)
>érdek
>>>> megszűnés
>>>> (már nem akarom ezt a cucott) címszóval.
>>>>
>>>> Arról, hogy
>>>> a panaszt elismeri-e hibának ALAPBAN
>>>> ott helyben és AZONNAL kell nyilatkoznia.
>>>>
>>>> HA, nem ismeri el akkor is csak 5 munkanapja van vizsgálódni!
>>>>
>>>> -----
>>>>
>>>> Bővebben: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>> Kérdeztem, hogy ez valami
>>>>> durva hiba, mondjuk nem lehet bekapcsolni? Erre kapásból az volt a
>>>>> válasz, hogy nem érdemes elrontani. Szóval ismeri a dörgést.
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>> -----------------------------------------
>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list