[elektro] Nofene ...

Pásztor L. seasoft at invitel.hu
Mon Nov 3 23:01:30 CET 2014


Ami engem ledobbent az egyik az, h mikent lehet ekkora tapadas, es teljesitmeny atvitel gumi es aszfalt kozott.
Ennyit meg az F1 sem tud ...
A masik az a nagy dobas, h mindezt egy viszonylag konnyu azaz kicsi akkutelepekkel es mennyire konnyu kasztnikkal es motorokkal ertek el. Ez igy egyutt a brutal.

------------------
L. Pasztor
------------------

Az üzenetet Samsung táblagépről küldték


charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:

>szerintem a teljesitmeny abszolut nem egyedulallo .
>persze , brutalis gyorsulas stb, de jelenleg sokkal nagyobb kisutoaramot
>tudnak az akkuk mint a hozzajuk tartozo kapacitas - szoval jo gyorsulasu
>villanyautot konnyebb csinalni mint olyat ami elmegy 200km-t .
>ezert is van az hogy minden ilyen verda azzal reklamozza magat hogy ezer
>loero meg hasonlok -
>de a 407 meter vegere kifulladnak :)
>
>bye
>dexter
>
>
>2014. november 3. 21:21 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> Szerintem tökmindegy. A teljesítmény akkor is egészen egyedülálló, ha
>> "országúti" körülmények között nem reprodukálható.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014-11-03 21:15 GMT+01:00 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
>> > Nem semmi ... felér egy katapulttal:
>> > http://inforadio.hu/hir/kulfold/hir-678463
>> > Csak azt nem írták mi az amin futott, aszfalton, betonon, legumizott
>> > aszfalton?
>> > Mert nagyon nem mind1 !
>> >
>> > -----------------------
>> > L. Pásztor
>> > -----------------------
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list