[elektro] Autó

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu May 22 15:30:45 CEST 2014


a tudatos fogyaszto hatekonyabb mint a legjobb hibrid .
csak ugye nem a tudatos fogyasztohoz mereteznek hanem az idiotakra .
innen nezve pedig neked most ket jarmuved van egy helyett , ez pedig voros
poszto a kornyezetvedoknek .

bye
dexter



2014. május 22. 14:18 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:

> Oké, de akkor mennyivel jobb, mint amit most én meg is csináltam? Nem
> versenyzés végett kérdezem, csak keresem az optimális megoldást.
> Van egy olcsó kombi arra az esetre, ha szállítani kell sok cuccot,
> családot, vagy rossz az idő, vagy messzire kell menni.
> Van egy robogó ha normális az idő, a cucc max. annyi ami befér egy
> katonai hátizsákba. (ez lehet az összes út 2/3-a).
> Közeli (oda-vissza <10km) távokra a gyaloglás.
>
> Ez szumma szerintem kevesebbet fogyaszt, mint mindegyiket priuszozni. A
> bekerülése sokkal kevesebb. Időt is kevesebbet igényel valószínűleg
> összesítve, illetve a gyaloglás egészséges és 0 a fogyasztása.
>
> Nyilván lehet olyan speciális élethelyzet, ahol a priuszolás a jobb, pl.
> ha a teljes családot kell reggel szétszórni, nap végén összeszedni, de
> többnyire arra is van alternatív megoldás (gyerek is elsétál az
> iskolába, stb.)
>
> Gábor
>
> 2014.05.22. 14:07 keltezéssel, Xorn írta:
> > Ez a fajta hibrid alapvetően nem az autópályatempóról szól, hanem a
> > 0-30-50 km/h sokszor oda-visszáról.
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2014-05-22 13:56 GMT+02:00 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
> >> Akkor úgy kérdem, egy  30m/s sebességről 0-ra kifékezett autó mozgási
> >> energiájából mind1 h hány százalékot tárol el töltés formájában ?
> >> Mert h erről a sebességről csak a töredékét tudja benyomni egy ilyen
> >> kicsi akkupack-ba, az biztos.
> >> És még csak 108km/h-ról beszélünk, nem 150-ről, ahol már kb. duplája a
> >> mozgási energia ...
> >>
> >> Nem az lenne a cél, h minél többet nyomjon vissza, h minél több kraft
> >> legyen a villmotoros kigyorsításra, v gurulásra ?
> >> Mert ha nem ez van, akkor most én mondom h nem értem a hibrid
> >> filozófiáját ...
> >>
> >> ---------------------
> >> L. Pásztor
> >> ---------------------
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> 2014.05.22. 13:43 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>> Már kapásból a csutkára feltöltött jelző értelmetlen, sose lesz olyan.
> >>>
> >>> Csak Takashi főmérnök úr tudja, mennyi és milyen paramétertől függ,
> éppen mennyit hajlandó akkuról menni.
> >>>
> >>> Ed
> >>>
> >>> Sent from a tamagotchi
> >>>
> >>> On May 22, 2014 1:39:16 PM CEST, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>
> wrote:
> >>>> Nem értem ki-mit ért félre ...
> >>>>
> >>>> Van benne cirka 1kWh-nyi akksi.
> >>>> Fene tudja az mire elég. De ha csak a felére, mint újkorába, az
> >>>> számomra
> >>>> nem hangzik meggyőzően.
> >>>> Egy felére lerongyolt akksi vajon hány %-át adja vissza a bevett
> >>>> fék-energiának, hány %-át adja vissza guruláskor, gyorsuláskor ?
> >>>> Vagy ezek az értékek talán nem függnek az akku csökkent kapacitásától,
> >>>> v
> >>>> megnövekedett belső ellenállásától ?
> >>>> Mert ha leromlik a hatásfok, egy hibridben egyáltalán mi értelme
> >>>> maradna
> >>>> az akksinak, villanymotornak ?
> >>>> Egy közel másfél tonnás priusban minden cuberörrel együtt sztem
> nyomnak
> >>>>
> >>>> vagy 200 kilót pluszban ...
> >>>>
> >>>> Csak kérdem, mert pár percnyi priusos guruláson kívül nincs
> >>>> tapasztalatom az elektromos autókról.
> >>>> Mert sztem az első eletromos autó amit hajlandó lennék megvenni a
> tesla
> >>>>
> >>>> roadster lenne ... vagy valami hasonló.   :)
> >>>>
> >>>> ------------------
> >>>> L. Pásztor
> >>>> ------------------
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2014.05.22. 13:18 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>>>> 2 km helyett csak 1-et, vagy mi? Valaki valamit nagyon félreért.
> >>>>>
> >>>>> Ed
> >>>>>
> >>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>
> >>>>> On May 22, 2014 1:05:40 PM CEST, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>
> >>>> wrote:
> >>>>>> Csumára töltött akksi fele annyit sem bír (már nem emléxem időben v
> >>>>>> távban értette az ember), mint újkorában.
> >>>>>> Service szerint ez normális ennyi idő után. Ez nem  garis, ha nem,
> >>>>>> teccik tulaj vegyen bele új akksit.
> >>>>>> Többi nem ragadt meg, mert rohadtul nem az én kategóriám ... ha még
> >>>> egy
> >>>>>> Tesla roadster lenne ... :)
> >>>>>> De messze-meszze nem az.
> >>>>>>
> >>>>>> És én meg azt nem értem, mitől bírná egy akkutelep 10 évig ...
> >>>>>>
> >>>>>> -------------------
> >>>>>> L. Pásztor
> >>>>>> -------------------
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2014.05.22. 10:17 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>>>>>> Valami itt nem stimmel. Ha gatyák, cseréltessék ki jótállásban.
> >>>>>> Egyáltalán, mi az, hogy gatyák???
> >>>>>>> 15 éves akkuk dögléséről se hallani.
> >>>>>>>
> >>>>>>> Ed
> >>>>>>>
> >>>>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>>>
> >>>>>>> On May 22, 2014 10:03:00 AM CEST, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu
> >
> >>>>>> wrote:
> >>>>>>>> Van prius a környezetemben.
> >>>>>>>> Akksik 2.5 év után gatyák.
> >>>>>>>> Messze nem nagyautó.
> >>>>>>>> Hajtáslánccal nincs gond, de a futómű nem a elb... ott  magyar
> >>>>>> utakra
> >>>>>>>> szocializálódott ...
> >>>>>>>> A motorok össz teljesitménye gyenge a kasztni súlyához képest
> >>>> hosszú
> >>>>>>>> távra, de igaz városban modjuk elég.
> >>>>>>>> Kényelmes, világos, a magyar átlagautós igényeit kiszolgálja.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Cserébe viszont q...a drága, de trendi ...
> >>>>>>>> És sötétződ, mert készítésekor sokkal nagyobb ökológiai lábnyomot
> >>>>>> hagy,
> >>>>>>>> mint amit 20 év alatt megtakarítana.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> --------------------
> >>>>>>>> L. Pásztor
> >>>>>>>> --------------------
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> 2014.05.22. 9:46 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> >>>>>>>>> Úgy legyen! Gratulálok hozzá, sok örömet!
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Majd egy idő után mesélj a tapasztalataidról.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Megnéztem, újonnan állati drága még mindig, olyan 9M körül van
> >>>> egy
> >>>>>>>>> ilyen. Nem hiszem, hogy ez így valaha gazdaságos lenne, ezt
> >>>> csakis
> >>>>>>>>> meggyőződésből, környezetbarátságossági alapon veszi valaki.
> >>>>>> Kérdés,
> >>>>>>>>> hogy az 1-2 liter megtakarítás ér-e ennyit.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> A telefonokban a Li-ion akksikra is százas nagyságrendű töltési
> >>>>>>>> ciklust
> >>>>>>>>> adnak meg. Ennél az autónál vajon mennyit bírhat?
> >>>>>>>>> Másik kérdés, hogy a nem elektromos alkatrészek mit bírnak,
> >>>>>> gondolom
> >>>>>>>> a
> >>>>>>>>> hajtáslánc többi része, a futómű, egyebek egy ilyen autónál is
> >>>>>> kopnak
> >>>>>>>> és
> >>>>>>>>> talán még drágább, mint egy mezei autónál.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Gábor
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> 2014.05.22. 9:30 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>>>>>>>>> Létezik. Fizesse más az első évek értékvesztését.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Nem félek. Ezek nem szoktak elromlani.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Ed
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> On May 22, 2014 9:26:54 AM CEST, Acs Gabor <levlista at e8e.eu>
> >>>>>> wrote:
> >>>>>>>>>>> Létezik olyan elv, hogy új autó nem kell?
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>> Ha jól értem, erre már nincs garancia, nem félsz hogy állati
> >>>>>> sokba
> >>>>>>>>>>> kerülhet ha bármi meghibásodik benne?
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>> Gábor
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>> 2014.05.22. 9:18 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>>>>>>>>>>> Olyat két okból sem.
> >>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>> 1. Elvből
> >>>>>>>>>>>> 2. Nincs annyi pénzem
> >>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>> Ed
> >>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>> On May 22, 2014 9:12:53 AM CEST, Acs Gabor <levlista at e8e.eu>
> >>>>>>>> wrote:
> >>>>>>>>>>>>> Boltban vett, zsír új?
> >>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>> Gábor
> >>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>> 2014.05.22. 9:02 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>>>>>>>>>>>>> :-)
> >>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>> Néhány hete ilyen Priussal.
> >>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>> Ed
> >>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>> On May 22, 2014 8:52:06 AM CEST, Acs Gabor <levlista at e8e.eu
> >
> >>>>>>>> wrote:
> >>>>>>>>>>>>>>> Miért, ő Hummerrel jár?
> >>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>> Gábor
> >>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>> 2014.05.22. 8:25 keltezéssel, Xorn írta:
> >>>>>>>>>>>>>>>> Te már csak tudod... :-)))
> >>>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>>> Best regards,
> >>>>>>>>>>>>>>>> Andy
> >>>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>>> 2014-05-22 8:23 GMT+02:00 Kaczmarek Edvard
> >>>>>>>>>>>>>>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
> >>>>>>>>>>>>>>>>> Városba hibridet. Prius gen2, 4.5l fogyasztás, nem romlik
> >>>>>> el.
> >>>>>>>> A
> >>>>>>>>>>>>>>> hibridrendszerre 8 év vagy 160 kkm jótállás, a hibridakkura
> >>>>>> 10
> >>>>>>>> év,
> >>>>>>>>>>>>> ha
> >>>>>>>>>>>>>>> évente ellenőrzik a szervizben.
> >>>>>>>>>>>>>>>>> Ed
> >>>>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>>>> On May 21, 2014 7:58:36 PM CEST, Pipi <lista at puzsar.hu>
> >>>>>>>> wrote:
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Hali!
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Autót nézegetek, 1.2-es Peugeot 301-et szabad venni? Bp
> >>>>>>>>>>> városban
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> rohangáló autónak kell.
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Mennyire megbízható, mennyire drága az alkatrész a
> >>>>>>>> későbbiekben
> >>>>>>>>>>>>>>> hozzá?
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Egy 13 éves suzukit cserélnék le, de a mostaniaknak
> >>>> nincs
> >>>>>>>> semmi
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> csomagtere, még Fiat Lineat néztem, de abból csak dízel
> >>>>>>>> volt,
> >>>>>>>>>>>>>>> állítólag
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> kifutó a sedan
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Esetleg más márka/tipus?
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Köszi
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> --
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> Pipi
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> http://www.puzsar.hu
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>                   elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>>>>>>>                    elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>>>>>>                    elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>>>>                   elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>               elektro[-flame|-etc]
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>              elektro[-flame|-etc]
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>            elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>             elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list