[elektro] Auto
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon May 5 00:02:24 CEST 2014
valami lehet , mert a nissan egy nagyon jo auto - jo tartos , megbizhato ,
problemamentes jelenteseben .
nyilvan a menonek latszol es nem jon szembe az utcan mert huszmillio es
szazezer km utan szethullik egy masik "jo" :)
bye
dexter
2014. május 4. 21:35 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> Lehet, hogy már az Almera francia volt? Sógornőméknek is rengeteg volt
> vele a nyűgjük, aztán megvették a Lexust, az 10 éve csak teszi a dolgát
> szorgalmasan.
>
> Gábor
>
> 2014.05.04. 14:55 keltezéssel, Fekete Róbert írta:
> > ismerős rönyójában kb 2 hét alatt az ilyen kontakthiba belerakott 100e
> > km-t a műszerfalórába
> > aztán szétnéztünk a neten és volt ember aki a típushibát 15e környékén
> > javította úgy hogy a büdi életben ne jöjjön elő, csavarodik a nyák, és a
> > via-k elszakadnak, szóval ha tudod hogy kell kiszedni, az összes ilyet
> > kell átnézni átdrótozni és jó lesz minden bizonnyal a tied is
> >
> >
> > 2014-05-04 14:23 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> >> A leirasod alapjan "sima" kontakthibara gyanakszom (amint azt te is
> irtad).
> >> Ad absurdum, egy testpont vagy egy tap plusz kontakthibaja is lehet.
> >>
> >> Karoly
> >>
> >> -------- Original Message --------
> >>
> >>> Sziasztok !
> >>>
> >>> Az autóm (Almera) elkezdett fura jelenségeket produkálni: Az elmúlt
> >>> néhány nap alatt, kétszer is megállt a műszerfal.
> >>> A cirka 170 km út, 120 km-ere körül, leállt a fordulatszámmérő, a
> >>> sebességmérő, a km számláló, és a hűtővíz hőfokmérője. Ez menetközben
> >>> történhetett, mert a fordulat 3000 körül, a sebességmérő 90 km/h-nál, a
> >>> vízhőfok meg maxnál ragadt. a km számlálóról a karakterek tűntek el,
> >>> valamint az utána megtett úthossz kiesett. Persze a víz nem forrt fel,
> a
> >>> vészlámpa is sötét maradt. Cirka 1 óra után, minden oké lett. (nem
> >>> sikerült egyszer sem elkapni az észheztérés pillanatát) Úgy sacc per
> kb.
> >>> 50 km eltűnt a számlálóból. Hazafelé (ugyanezen úton, ugyanez a
> >>> jelenség, 150 km (folyamatos) után jött elő. Akkor, vélhetően,
> >>> megállhattam, mert 0-állt a két műszer (ford, seb mérő) Én erősen a
> >>> műszerfal tápjára (lövésem sincs milyen) gyanakszom, vagy valami csati
> >>> adja meg magát. (hőtágulásra) Majd szétkapom természetesen, ami biztos
> >>> nem 10 perces mutatvány.
> >>> Nem tudom ezek a mutatós szerkezetek milyen elven működnek, de valami
> >>> közös dolog lehet kehes, ami az én logikám szerint a villany.
> >>> Az összes visszajelző működik, az autó megy ugyanúgy, de nem egészséges
> >>> így járkálni, hogy ő dönti el, mit mutat.
> >>> Jól tippelek, vagy nem? Ez még faék autó, Can busz, meg csicsa nélküli.
> >>> Rajzot még nem sikerült lelni, mert akkor egyszerűbb lenne.
> >>> Ki fogom belezni a műszerfalat, csak lelkierő kell hozzá, mert nem túl
> >>> könnyen hozzáférhető, meg az ECU-tól jön néhány vezeték. :)
> >>>
> >>> Üdv.:
> >>> Anonymus
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list