[elektro] Auto
Karoly Kovacs
psat55 at yahoo.de
Sun May 4 14:23:39 CEST 2014
A leirasod alapjan "sima" kontakthibara gyanakszom (amint azt te is irtad).
Ad absurdum, egy testpont vagy egy tap plusz kontakthibaja is lehet.
Karoly
-------- Original Message --------
> Sziasztok !
>
> Az autóm (Almera) elkezdett fura jelenségeket produkálni: Az elmúlt
> néhány nap alatt, kétszer is megállt a műszerfal.
> A cirka 170 km út, 120 km-ere körül, leállt a fordulatszámmérő, a
> sebességmérő, a km számláló, és a hűtővíz hőfokmérője. Ez menetközben
> történhetett, mert a fordulat 3000 körül, a sebességmérő 90 km/h-nál, a
> vízhőfok meg maxnál ragadt. a km számlálóról a karakterek tűntek el,
> valamint az utána megtett úthossz kiesett. Persze a víz nem forrt fel, a
> vészlámpa is sötét maradt. Cirka 1 óra után, minden oké lett. (nem
> sikerült egyszer sem elkapni az észheztérés pillanatát) Úgy sacc per kb.
> 50 km eltűnt a számlálóból. Hazafelé (ugyanezen úton, ugyanez a
> jelenség, 150 km (folyamatos) után jött elő. Akkor, vélhetően,
> megállhattam, mert 0-állt a két műszer (ford, seb mérő) Én erősen a
> műszerfal tápjára (lövésem sincs milyen) gyanakszom, vagy valami csati
> adja meg magát. (hőtágulásra) Majd szétkapom természetesen, ami biztos
> nem 10 perces mutatvány.
> Nem tudom ezek a mutatós szerkezetek milyen elven működnek, de valami
> közös dolog lehet kehes, ami az én logikám szerint a villany.
> Az összes visszajelző működik, az autó megy ugyanúgy, de nem egészséges
> így járkálni, hogy ő dönti el, mit mutat.
> Jól tippelek, vagy nem? Ez még faék autó, Can busz, meg csicsa nélküli.
> Rajzot még nem sikerült lelni, mert akkor egyszerűbb lenne.
> Ki fogom belezni a műszerfalat, csak lelkierő kell hozzá, mert nem túl
> könnyen hozzáférhető, meg az ECU-tól jön néhány vezeték. :)
>
> Üdv.:
> Anonymus
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list