[elektro] trafóméret és kvázi színusz

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Sun Jul 27 10:16:38 CEST 2014


Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu> írta, 2014. 07. 27.:
> Amit az autóizzóról írsz, nem igaz.
>
> A tünetmentesnél pedig el kellett volna olvasnod az útmutatót az
> akkucseréről, nem nekiesni, mint tót az anyjának.

már a típusszám alapján sem lehetett megtalálni semmit sem a neten,
nemhogy  User Manualt

nekem összehasonlítási alapként a KIN-625A volt/van

ott elegendő 4csavart kicsavarni a fedlap kihajtásához, a 2db csúszósarut
levenni, az akkut kiemelni, új akku be, 2db csúszósaru vissza, 4db csavart
visszahajtani, ez kb 4 perc, pormentesítéssel kb 10perc

ehhez User manual-ban sincs szöveg, de mindezek ellenére ezt még
"támogatottnak" tekintem, bár rosszabb, mint a " fiókot kihúz, akkut cserél,
fiókot visszatol" megoldás
--------------

lehet, hogy én vagyok érzékeny, de ez a "gyártói USER támogatottság"
nálam kiveri a biztosítékot ilyen esetben is, illetve megoldom, de
pöfögök miatta

http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/071fogyasztasmero/018elemtartohatulrol.jpg
Már kezdtem hiányolni a leírásban említett két elemet. Itt lesznek ennek
az izének a másik oldalán.
Persze a szép matricát le kell tépni, de ez rajtam biztosan nem múlik.
http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/071fogyasztasmero/019letepem.jpg
ugyaninnen szemelvények:
(... A csavar meg kijött. (én is kicsit a sodromból)... )
(... A bal oldali három lyukban nagy fejű csavar van. Az én fejem is
kezd nőni...)
szóval nem csak én vagyok érzékeny :-)

mondjuk Moszkvicsnál motorház felhajt, 2db szárnyasanya kihajt, akku csere,
2db szárnyasanya behajt




.




>>benne. A benne levő 2db akku kiemeléséhez 36db csavarral mind a 6
>>oldaláról + a homloklap teljes leszerelésével + a benne levő alaplap
>>további 6 csavarjával lehetett csak hozzájutni.



More information about the Elektro mailing list