[elektro] ki vagyok akadva

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Jul 10 08:44:01 CEST 2014


Pontosan. Kislányom a maga 30-35 kilójával és a nyomatékkulcs
félméteres szárával (a crowának csak 40 centis a tekerője) simán hozta
a 120 N-t anélkül, hogy komolyabban erőlködnie kellett volna.

Best regards,
Andy

2014-07-10 8:40 GMT+02:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> gondolom a kamionokon hasznalt legkulcsot engedte ra par masodpercre .
> egy ismerosomnek is harom agyat kellett cserelnie a suzukijan mert a gumis
> ugy tulhuzta hogy csak roncsolassal lehetett cserelni a teli-nyari
> garniturat .
> de ettol meg a teny marad - egy negyvenkilos lany is konnyeden meghuzza ugy
> hogy azt a csavar nem lazul fel , nem esik ki .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2014. július 10. 7:09 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>
>> Nekem egyszer a gumis jól megszakította. Aztán a kedvenc szervizemben
>> voltak olyan kedvesek, és elvacakoltak vele, fogorvosi módszerekkel
>> kiszedték a maradékot, hogy ne kelljen az egész kerékagyat (jó drágán)
>> cserélni.
>> Azóta persze azt a gumist nem látogatom. :)
>>
>> Károly
>>
>> charles hoss wrote:
>> > nem ugy jar?
>> > a kerekanyacsavar atmeroje, menetemelkedese ugy van megalkotva hogy eleve
>> > onzaro, a tulhuzast eleg jol turi , igy a kezzel meghuzott csavarok
>> szinte
>> > barmennyire vannak meghuzva jok lesznek. nem kell lazara hagyni , nem
>> kell
>> > erolkodni es akkor boven a tartomanyban vagy.
>> >
>> > bye
>> > dexter
>> > On 9 Jul 2014 16:53, "Pataki István" <pataki.istvan at freemail.hu> wrote:
>> >
>> >> Csak képzeld el, hogy minden autó olyan gondulomformán otthon meghúzott
>> >> kerékcsavarokkal járna az utakon.
>> >> pi
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> ----- Original Message -----
>> >> From: "potyo" <potyo.ada at gmail.com>
>> >> To: <elektro at tesla.hu>
>> >> Sent: Wednesday, July 09, 2014 1:17 PM
>> >> Subject: Re: [elektro] ki vagyok akadva
>> >>
>> >>
>> >>> Kedvencem, amikor valaki mondja, hogy lakást/házat fest. Vissza
>> >>> szoktam
>> >>> kérdezni, hogy fest vagy festet? Legtöbbször utóbbi derül ki.
>> >>>
>> >>> Tavaszon munkatárs is kérdezi, hogy hol szoktam az autón a gumikat
>> >>> cserélni? Mondtam neki, hogy a garázs előtt a betonon :-)) Ő persze
>> >>> valójában cseréltetést értett a cserélés alatt... Ezt sem értem amúgy,
>> >>> ha
>> >>> valakinek külön felnin van a téli-nyári gumi, van emelője és
>> >>> kerékkulcsa
>> >>> is, erre inkább sorbanáll a gumisnál, minthogy egy nap egy fél órát
>> >>> rászánjon. Az ilyen mit csinál, ha valahol útközben leereszt a gumi?
>> >>> Hívja
>> >>> az autómentőket?
>> >>>
>> >>>
>> >>> 2014. július 9. 12:43 Sandor írta, <chiplista2007 at gmail.com>:
>> >>>
>> >>>> nem is értem, hogy _NEM_ életük delén túllévő emberek (értsd öregek)
>> >>>> miért
>> >>>> gondolják, hogy festetni_csak_festővel....
>> >>>> egy kivétel van: amikor anyi idő alatt többet keres az ember, de ez a
>> >>>> mai
>> >>>> világban csak a gazdagék kiváltsága.
>> >>>> egy kis falmázolásba nem szokás belehalni.
>> >>>> csak valahogy így maradt az emberek agyában.
>> >>>> kb. ugyanaz, hogy azt a sok előrepunnyasztott tésztakenőcsöt is miért
>> >>>> jobb
>> >>>> megvenni aranyáron, mint megcsinálni sk frissen.... :-O
>> >>>>
>> >>>> Sándor
>> >>>>
>> >>>> On 2014.07.09. 12:29, Cser Tamas wrote:
>> >>>>> Kovács József <kj at faldeko.hu> írta, 2014. 07. 09.:
>> >>>>>>
>> >>>>>> Nos, a zasszony nekiugrott mérgében és összesen 6-7 munkaóra alatt
>> >>>>>> megcsinálta.
>> >>>>>
>> >>>>> ...és ha hozzá számolnád a szakember keresgélésre,
>> >>>>> árajánlatkérésekre, azok kielemzésére, kiválasztására
>> >>>>> eltelt munkaóráid számát, a mérgeidet, a zasszony mérgét,
>> >>>>> kijönne még a 10eHUF is
>> >>>>>
>> >>>>>> Gyakorlatilag ~7000 Ft/óra munkadíj jött ki.
>> >>>>>> A festőnek jöjjön ki mondjuk 4000-re, mert jövés-menés is van
>> >>>>>> neki.
>> >>>>>>
>> >>>>>> De, ennyiért nem kellett a meló....
>> >>>>>
>> >>>>> -----------------------------------------
>> >>>>>             elektro[-flame|-etc]
>> >>>>>
>> >>>>
>> >>>> -----------------------------------------
>> >>>>            elektro[-flame|-etc]
>> >>> -----------------------------------------
>> >>>           elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >>            elektro[-flame|-etc]
>> > -----------------------------------------
>> >            elektro[-flame|-etc]
>> >
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list