[elektro] ki vagyok akadva
Ábrahám Gábor
agabor2 at freemail.hu
Tue Jul 8 21:14:27 CEST 2014
Van egy Electrolux porszívónk. Ment, leállt, ment, leállt.
Megnézem, a fogantyútól kb. 10 cm-re megszakadt a drót.
Szétszedtem, hogy levágom és bekötöm,
de valami krimpelős csatlakozó volt a végén.
Eszembe jutott, hogy még garanciális, cseréljék ki a drótot.
Elvittem a márkaszervizbe.
Mi a hiba? Elmondom pontosan.
Szóval időnként leáll?
Igen.
Egy hét múlva megkapom, otthon nézem a papírt,
vezérlő elektronika csere szerepel rajta.
Pont, mint régen az átkosban, amikor az én garanciális
magnómból javítottak mindent ami a szervizben épp
bent volt. Amikor mondtam, hogy a fejnek semmi baja
nem volt, csak az egyik csatorna erősítője volt csak rossz,
visszaszóltak, mit törődök vele nem én fizetem.
Semmi sem változik, gondoltam. De tévedtem.
Fél év múlva a hiba megint előjött. Persze már nem
volt garanciális. Szétszedte, hát majdnem hanyatt estem.
A drótot elvágták, összesodorták és szigetelőszalaggal
körbetekerték. Ennyi, még egy sorkapcsot sem raktak bele.
Ez persze nem gyakorlati tanács.
Gábor
----- Eredeti üzenet -----
From: Acs Gabor
Sent: Tuesday, July 08, 2014 2:56 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] ki vagyok akadva
Először is: vagy levélben, vagy e-mailben kellene velük kommunikálni,
amiből legalább indirekten látszik, hogy elismerik, náluk van a gép. Ha
ez kész, akkor kérni tőlük egy rendes átvételit, mert múltkor nem
kaptál. Ha ez kész, utánanézni a fogyvéd törvények közt, hogy milyen
esetben vagy jogosult a kijavítás helyett cserét kérni, vagy elállni a
szerződéstől. Miután már megkezdték a javítást, ez nem biztos, hogy
járható, de az is jó kérdés, hogy nem a tulajától vitték el a gépet,
tehát Te nem bíztad meg őket az elszállítással.
De ezeket a részleteket KJ fejből vágja :)
Gábor
2014.07.08. 11:27 keltezéssel, Fábián András írta:
> Szerintetek mit lehet tenni? Bő két hónapja javítják a mosógépemet
> garanciásan. A masina Fagor kis kijelzővel, és mosás közben leállt, és
> ajtó
> kapcsoló hibakódot jelzett. Jött a szerelő -sajna csak a gyerekek voltak
> otthon- kicserélte a vezérlő elektronikát, és örült. mosott a gép kb 5
> percig, majd ismét történt vele valami. A szerelő elvitte a papírjaival
> együtt, mindenféle elismervény nélkül. Úgy egy hónap múlva rákérdeztem,
> hogy
> mi a rák van? Felháborodott hang, hogy már +-ba cseréltek két alkatrészt,
> és
> még várnak egyre, és kerülgetik benne áll a pénzük..én meg azt gondolom,
> hogy a h.lye szerelő csak a dugdosáshoz ért, és egy perifériás hiba tönkre
> tette az új vezérlőt is, és arra várnak, hogy jöjjön egy u.olyan gép
> gariba
> amire rá tudják terhelni az elcseszésüket, én meg nem számítok, mert a
> fogyasztóvédelmi törvénnyel kitörölhetem... Nem adtam föl: MO-i képviselet
> udvarias érdeklődés, hogy mikor lesz mosógépem, válasz semmi..
> fogyasztóvédelem: kar széttárva.. mehetek a bíróságra jogorvoslatért ha
> sérelmem van. Véleményem, reakcióm: a szlovák határ mentén lakom, soha nem
> fogok venni MO. ha tehetem új cuccot. Élhető országban lakom.. köszönöm.
>
>
>
> A valóság: a tatai szerviz még számtalan márkával van garanciális
> viszonyban, és szerintem elvétve van csak egyéb javítási munkájuk.
> Szörnyű!
> így élősködnek rajtunk. Ha valakinek van valami gyakorlatias ötlete, ne
> kíméljen.
>
>
>
> András.
>
>
>
> ui. volt olyan időszakom, hogy a cégemnek azért úsztak el munkák, mert
> egyszerűen nem találtam a feladatra megfelelő szakmai tudású
> alkalmazottakat, és felelőtlenül meg nem vállaltam be soha.
>
> Ma már inkább egyedül dolgozom, ha sok a meló, vannak szuper
> alvállalkozóim,
> és sokkal nyugodtam vagyok, mint amikor emberekkel is kellett bajlódni, de
> ez már egy másik történet.
More information about the Elektro
mailing list