[elektro] QT vs CodeBlocks..

Info info at kiralyelektronika.hu
Wed Jan 29 20:44:52 CET 2014


> GUI cuccoknál a kódban a lényegi feladat többniyre sokkal egyszerűbb, a
> kód nagyon nagy része leginkább a felhasználói interfész prezentálását
> végzi. És pont ez a legspecifikusabb, ha ki akarsz próbálni egy másik 
> szisztémát, akkor nagyjából az egészet újra kell írnod.

Ez így van. Egyszer kipróbáltam egy teszt erejéig a Lazarust,
fordítottam linuxra meg winre. Alap különbségek a szövegméretek,
a szegélyek/gombok, stb. rendszerdolgok méretei, totál szétesett
a design. Tehát ennek csak úgy lehet nekiesni, hogy skineket kezelsz
pl. Annyi réteget kell rátenni, a "csak ok-gombot akarok a formra"
típusú multiplatformos forráskódra, hogy elveszlik a rengetegben
a pár sor lényeg.

Elfilozofálok rajta néha, miért nem ment tovább a netwide assembler
és tsai? 100x kissebb és gyorsabb kódokat lehet benne készíteni,
szintén egymásba ágyazva, nyugodtan fejlődhetett volna a nyelv
baspasc-szintre.
Miért nincs skinkezelés alapból minden oprendszerben, mikor
ez a legnagyobb probléma az átjárhatósággal?
Akárhogy is, csak az emberi mulasztást találom, összetákoljuk
és had' menjen. Ez felfedezhető a kommunikációs protokollok
nagy részében is. Namind1, elkalandoztam.



More information about the Elektro mailing list