[elektro] Mirocontroller kijelző programozás wxWitget-el ATMEL vs. ARM
Lajos Rancz
lajos.rancz at gmail.com
Mon Jan 20 14:28:01 CET 2014
Helló!
Először is alapabb komponensekre (objektumokra) kell szétszedni a
projektet, hasonlóan a PC-s GUI-khoz. Tehát Gomb, Szövegbeviteli mező,
Egyszeres választó stb. Ezután egy ablakot ezekből a komponensekből kell
összerakni. Az ablakok meg egy közös ősből származnak és a rajzolás,
adatbevitel stb függvényük közös.
Ezt a szemaforos dolgot nem értem.
Üdv
2014. január 20. 10:34 elight at gmail.hu írta, <elight at gmail.hu>:
> Szia,
>
> köszi,
> megvígasztalsz..
>
> Nem szeretném túlspilázni.
> Önálló életű (win) képernyőket szeretnék létrehozni
> amelyek egymás fölé is sorolhatók.
> Saját interfaces-eken keresztül elérve.. Egy képernyő
> tulajdonképpen egy tesztelt lezárt objektum..
> Szemaforok döntenék el mikor melyik látható éppen,
> és beviteli vagy listázási állapotban vane? ..
> Azt gondolnám a 2. szint talán ehhez elegendő lenne.
>
> Üdv István
>
>
> 2014-01-20 09:55 keltezéssel, Lajos Rancz írta:
> > Helló!
> >
> > Attól függ milyen absztrakciós szintet szeretnél elérni. A C++ több
> > paradigmás nyelv, a legtöbbet hivatkozott négy:
> >
> > 1. Procedúrális: ez nagyjából a C
> > 2. Objektum orientált: osztályok, öröklés stb.
> > 3. Generikus: template, legfőképpen Standard Template Library
> > (generizált vektor, lista, asszociatív tárolók)
> > 4. Deklaratív: template metaprogramozás, compile time számítások és
> > optimalizációk
> >
> > A 2-es szintig viszonylag könnyű eljutni ha a struktúrált volt az
> eredeti C
> > kód.
> >
> > Üdv
> >
> >
> > 2014. január 17. 15:18 elight at gmail.hu írta, <elight at gmail.hu>:
> >
> >
> >> Tényleg, egyáltalán C -ből C++-ba átírni valamit
> >> emberpróbálgató,
> >> vagy azért egy szépen megoldható feladat ??
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list