[elektro] Mirocontroller kijelző programozás wxWitget-el ATMEL vs. ARM

Móczik Gábor pm_levlista at progzmaster.hu
Mon Jan 20 10:34:13 CET 2014


2014.01.20. 9:36 keltezéssel, elight at gmail.hu írta:
> Pont az lenne a cél , hogy megszabaduljak
> a sok sok globál-tól, és a moduljaimat
> letisztulva önálló egységekbe zárjam..

Ezt el tudod érni natúr C-ben is, igaz, egy bizonyos szint felett 
C++-ban szebb.

De csak azt, hogy modularizált legyen a kód, működik C-ben.

> A karakter generátor ROM-ban van , de a másik
> fele RAM ba helyezhető.
> Átmásolod a RoM tartaltalmat
> a char RAM jába , a megfelelő helyre és
> a szabályok szerint karakterenként módosíthatod
> és használhatodonnan is.

Ez az ékezetes karakterkre vonatkozik?
Tehát akkor zökkenőmentesen megoldható?

> A neheze , azt megszokni, hogy a kijelzés egy komplett modul legyen!
> Mert nem lehet a programban bárhol a printeket beszúrni.
> Valahogy úgy van , hogy teljes képernyőkben kell
> ( taszk és objektum ) gondolkodni, és a programok csak
> a képernyő megjelenítő fleg-eket és buffereket buzerálják.

Hát ilyen grafikus felületeket másképp nem igazán lehet megoldani, ha 
magad írod a graph libet, akkor sem.

Ha bárhová tudsz írni, akkor nem tudsz ablak rendszert készíteni, 
gyakorlatilag inkább csak egy nagyfelbontású karakteres kijelződ lesz 
némi grafikai képességgel. Ha valódi windowed touch rendszert akarsz 
építeni, akkor minden képernyőn megjelenő elem egy önálló objektum kell 
legyen. Ha programoztál már PC oldalon GUI-t, akkor ismerős lehet, 
ugyanazt kell csinálni.



More information about the Elektro mailing list