[elektro] Digikey csomag
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Thu Jan 16 15:40:53 CET 2014
Szerintem bele kene tudni nezni a kettojuk kozott kotott szerzodesbe, hogy
ezeket tisztan lassuk.
--
--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39
2014. január 16. 15:39 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> Majdnem.
>
> Az eladó abban a pillanatban formálisan már teljesítette a szerződést,
> amikor átadta az UPS-nek a csomagot. Onnantól az UPS-szel kapcsolatos
> jogok a vevőre szállnak, hacsak külön másként nem állapodtak meg
> erről.
>
> Pl. ha összetörik a csomagban lévő valami, akkor is a vevő léphet fel
> kártérítési igénnyel az UPS felé.
>
> Nem én találtam ki, nem magamtól vagyok ilyen okos, hanem jogász
> cimbora mondta... :-) Szóval alighanem eléggé igaz lehet.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014/1/16 Jozsef Valkai <vjozsef at valkai.net>:
> > Kotottel vmilyen formaban UPS-szel szerzodest? Ez ugye lehet megrendelo,
> > szamla, adas-veteli stb.
> >
> > Szerintem nem. Az elado szerzodik UPS-szel, elado fele van kotelezettsege
> > minden formaban..
> >
> > Szerintem KJ ezt tuti megtamogatja...:)
> >
> > --
> > --
> > Valkai Jozsef
> > +36 70 36 28 147
> > vjozsef at valkai.net
> > lat: +47.30.43.94
> > lon: +19.9.9.39
> >
> >
> >
> > 2014. január 16. 15:12 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> >
> >> Mint vevő? Má' hogy a viharba' ne?!
> >>
> >> Ha megrendelek valamit, akkor ugyan áttételesen, de ÉN fizetem ki az
> >> UPS által nyújtott szolgáltatást. Közvetlen, igazolható károm
> >> keletkezik, ha bukik a szolgáltatás, amiért a szolgáltató, és nem az
> >> eladó tartozik felelősséggel...
> >>
> >> Best regards,
> >> Andy
> >>
> >> 2014/1/16 Jozsef Valkai <vjozsef at valkai.net>:
> >> > Milyen alapon tamodod be UPS-t? Te nem vagy vele jogviszonyban
> semmilyen
> >> > formában.
> >> >
> >> > --
> >> > --
> >> > Valkai Jozsef
> >> > +36 70 36 28 147
> >> > vjozsef at valkai.net
> >> > lat: +47.30.43.94
> >> > lon: +19.9.9.39
> >> >
> >> >
> >> >
> >> > 2014. január 16. 15:07 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> >> >
> >> >> Az UPS-t be lehet támadni fogyvédő oldalról, de ez még mindig nem
> lesz
> >> >> elég az eladó sarokba szorítására. De talán az kiderül, hogy a
> >> >> visszaküldést valóban az eladó kérte-e, vagy ezt csa az UPS kamuzta
> >> >> be...
> >> >>
> >> >> Best regards,
> >> >> Andy
> >> >>
> >> >> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
> >> >> > Ez megtörtént, de valószínűsítem hogy az egymásra mutogatáson kívül
> >> >> > más nem fog történni valami fenyegetés nélkül.
> >> >> > Azt is el tudom képzeni, hogy az lesz a hivatalos álláspont, hogy
> így
> >> >> jártam.
> >> >> >
> >> >> > 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
> >> >> >> Eléjük kell tárni a problémát, és oldják meg egymás között, te meg
> >> >> >> kéred a csomagod kiszállítását az eredeti feltételeknek
> >> megfelelően...
> >> >> >>
> >> >> >> Best regards,
> >> >> >> Andy
> >> >> >>
> >> >> >> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
> >> >> >>> A UPS szerint nem küldtem el a vámkezelési megbízást. Ez
> háromszor
> >> >> >>> történt meg emailben. A visszaigazoló mail szerint mindhárom
> >> >> >>> kézbesítésre került. Az utolsó után még telefonon is felhívtam
> őket,
> >> >> >>> hogy odaért-e. A vámügyintézőt sosem sikerült elérni, a központi
> >> >> >>> ügyfélszolgálaton nem tudták megmondani. Ezután két nappal
> >> visszament
> >> >> >>> a csomag. Ekkor még a vámügyintéző azt mondta, hogy ők küldték
> >> vissza,
> >> >> >>> mert 20 napig volt a raktárukban. Most már arról van szó, hogy a
> >> >> >>> Digikely kérte a visszaszállítást. UPS is egy idióta cég, de
> >> >> >>> szerintem az a kulcskérdés, hogy a Digikey mi alapján szállíttat
> >> >> >>> vissza egy előre kifizetett csomagot.
> >> >> >>>
> >> >> >>>
> >> >> >>>
> >> >> >>> 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
> >> >> >>>> Te hol és mit hibáztál a dologban? Nem vetted át időben?
> >> >> >>>>
> >> >> >>>> Best regards,
> >> >> >>>> Andy
> >> >> >>>>
> >> >> >>>> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
> >> >> >>>>> Üdv!
> >> >> >>>>>
> >> >> >>>>> Nem tudom, hogy járt-e már valaki így, de lenne egy problémám.
> >> >> >>>>> Digikey visszaszállítatta az előre kifizetett csomagot az én
> >> >> >>>>> költségemre a Magyarországi UPS raktárból. Digikey szerint UPS
> >> vitte
> >> >> >>>>> vissza magától, UPS szerint a Digikey kérte. Amióta ezt
> megírtam,
> >> nem
> >> >> >>>>> válaszolnak. Az alkatrész árát akarják visszautalni, az
> oda-vissza
> >> >> >>>>> szállítást nem. Ez kb. 1200USD.
> >> >> >>>>> Mit lehet tenni?
> >> >> >>>>>
> >> >> >>>>> A segítséget előre is köszönöm.
> >> >> >>>>>
> >> >> >>>>> Jani
> >> >> >>>>>
> >> >> >>>>> -----------------------------------------
> >> >> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >> >> >>>>
> >> >> >>>> -----------------------------------------
> >> >> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >> >> >>>
> >> >> >>> -----------------------------------------
> >> >> >>> elektro[-flame|-etc]
> >> >> >>
> >> >> >> -----------------------------------------
> >> >> >> elektro[-flame|-etc]
> >> >> >
> >> >> > -----------------------------------------
> >> >> > elektro[-flame|-etc]
> >> >>
> >> >> -----------------------------------------
> >> >> elektro[-flame|-etc]
> >> >>
> >> > -----------------------------------------
> >> > elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list