[elektro] Digikey csomag

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Jan 16 15:12:44 CET 2014


Mint vevő? Má' hogy a viharba' ne?!

Ha megrendelek valamit, akkor ugyan áttételesen, de ÉN fizetem ki az
UPS által nyújtott szolgáltatást. Közvetlen, igazolható károm
keletkezik, ha bukik a szolgáltatás, amiért a szolgáltató, és nem az
eladó tartozik felelősséggel...

Best regards,
Andy

2014/1/16 Jozsef Valkai <vjozsef at valkai.net>:
> Milyen alapon tamodod be UPS-t? Te nem vagy vele jogviszonyban semmilyen
> formában.
>
> --
> --
> Valkai Jozsef
> +36 70 36 28 147
> vjozsef at valkai.net
> lat: +47.30.43.94
> lon: +19.9.9.39
>
>
>
> 2014. január 16. 15:07 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> Az UPS-t be lehet támadni fogyvédő oldalról, de ez még mindig nem lesz
>> elég az eladó sarokba szorítására. De talán az kiderül, hogy a
>> visszaküldést valóban az eladó kérte-e, vagy ezt csa az UPS kamuzta
>> be...
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>> > Ez megtörtént, de valószínűsítem hogy az egymásra mutogatáson kívül
>> > más nem fog történni valami fenyegetés nélkül.
>> > Azt is el tudom képzeni, hogy az lesz a hivatalos álláspont, hogy így
>> jártam.
>> >
>> > 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
>> >> Eléjük kell tárni a problémát, és oldják meg egymás között, te meg
>> >> kéred a csomagod kiszállítását az eredeti feltételeknek megfelelően...
>> >>
>> >> Best regards,
>> >> Andy
>> >>
>> >> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>> >>> A UPS szerint nem küldtem el a vámkezelési megbízást. Ez háromszor
>> >>> történt meg emailben. A visszaigazoló mail szerint mindhárom
>> >>> kézbesítésre került. Az utolsó után még telefonon is felhívtam őket,
>> >>> hogy odaért-e. A vámügyintézőt sosem sikerült elérni, a központi
>> >>> ügyfélszolgálaton nem tudták megmondani. Ezután két nappal visszament
>> >>> a csomag. Ekkor még a vámügyintéző azt mondta, hogy ők küldték vissza,
>> >>> mert 20 napig volt a raktárukban. Most már arról van szó, hogy a
>> >>> Digikely kérte a visszaszállítást. UPS is egy idióta cég, de
>> >>> szerintem az a kulcskérdés, hogy a Digikey mi alapján szállíttat
>> >>> vissza egy előre kifizetett csomagot.
>> >>>
>> >>>
>> >>>
>> >>> 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
>> >>>> Te hol és mit hibáztál a dologban? Nem vetted át időben?
>> >>>>
>> >>>> Best regards,
>> >>>> Andy
>> >>>>
>> >>>> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>> >>>>> Üdv!
>> >>>>>
>> >>>>> Nem tudom, hogy járt-e már valaki így, de lenne egy problémám.
>> >>>>> Digikey visszaszállítatta az előre kifizetett csomagot az én
>> >>>>> költségemre a Magyarországi UPS raktárból. Digikey szerint UPS vitte
>> >>>>> vissza magától, UPS szerint a Digikey kérte. Amióta ezt megírtam, nem
>> >>>>> válaszolnak. Az alkatrész árát akarják visszautalni, az oda-vissza
>> >>>>> szállítást nem. Ez kb. 1200USD.
>> >>>>> Mit lehet tenni?
>> >>>>>
>> >>>>> A segítséget előre is köszönöm.
>> >>>>>
>> >>>>> Jani
>> >>>>>
>> >>>>> -----------------------------------------
>> >>>>>           elektro[-flame|-etc]
>> >>>>
>> >>>> -----------------------------------------
>> >>>>           elektro[-flame|-etc]
>> >>>
>> >>> -----------------------------------------
>> >>>           elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >>           elektro[-flame|-etc]
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list