[elektro] Digikey csomag

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Jan 16 15:11:11 CET 2014


Ja, és persze be lehet támadni az UPS-t a központi (nem a magyar!)
ügyfélszolgálatán keresztül. Ha ők hibáztak, akkor postáznak még
egyszer ingyen, és a visszaposta költségét is kénytelenek lesznek
lenyelni.

Best regards,
Andy

2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
> Az UPS-t be lehet támadni fogyvédő oldalról, de ez még mindig nem lesz
> elég az eladó sarokba szorítására. De talán az kiderül, hogy a
> visszaküldést valóban az eladó kérte-e, vagy ezt csa az UPS kamuzta
> be...
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>> Ez megtörtént, de valószínűsítem hogy az egymásra mutogatáson kívül
>> más nem fog történni valami fenyegetés nélkül.
>> Azt is el tudom képzeni, hogy az lesz a hivatalos álláspont, hogy így jártam.
>>
>> 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
>>> Eléjük kell tárni a problémát, és oldják meg egymás között, te meg
>>> kéred a csomagod kiszállítását az eredeti feltételeknek megfelelően...
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>>>> A UPS szerint nem küldtem el a vámkezelési megbízást. Ez háromszor
>>>> történt meg emailben. A visszaigazoló mail szerint mindhárom
>>>> kézbesítésre került. Az utolsó után még telefonon is felhívtam őket,
>>>> hogy odaért-e. A vámügyintézőt sosem sikerült elérni, a központi
>>>> ügyfélszolgálaton nem tudták megmondani. Ezután két nappal visszament
>>>> a csomag. Ekkor még a vámügyintéző azt mondta, hogy ők küldték vissza,
>>>> mert 20 napig volt a raktárukban. Most már arról van szó, hogy a
>>>> Digikely kérte a visszaszállítást. UPS is egy idióta cég, de
>>>> szerintem az a kulcskérdés, hogy a Digikey mi alapján szállíttat
>>>> vissza egy előre kifizetett csomagot.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
>>>>> Te hol és mit hibáztál a dologban? Nem vetted át időben?
>>>>>
>>>>> Best regards,
>>>>> Andy
>>>>>
>>>>> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>>>>>> Üdv!
>>>>>>
>>>>>> Nem tudom, hogy járt-e már valaki így, de lenne egy problémám.
>>>>>> Digikey visszaszállítatta az előre kifizetett csomagot az én
>>>>>> költségemre a Magyarországi UPS raktárból. Digikey szerint UPS vitte
>>>>>> vissza magától, UPS szerint a Digikey kérte. Amióta ezt megírtam, nem
>>>>>> válaszolnak. Az alkatrész árát akarják visszautalni, az oda-vissza
>>>>>> szállítást nem. Ez kb. 1200USD.
>>>>>> Mit lehet tenni?
>>>>>>
>>>>>> A segítséget előre is köszönöm.
>>>>>>
>>>>>> Jani
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list