[elektro] Digikey csomag

Jozsef Valkai vjozsef at valkai.net
Thu Jan 16 15:10:52 CET 2014


Milyen alapon tamodod be UPS-t? Te nem vagy vele jogviszonyban semmilyen
formában.

-- 
--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39



2014. január 16. 15:07 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> Az UPS-t be lehet támadni fogyvédő oldalról, de ez még mindig nem lesz
> elég az eladó sarokba szorítására. De talán az kiderül, hogy a
> visszaküldést valóban az eladó kérte-e, vagy ezt csa az UPS kamuzta
> be...
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
> > Ez megtörtént, de valószínűsítem hogy az egymásra mutogatáson kívül
> > más nem fog történni valami fenyegetés nélkül.
> > Azt is el tudom képzeni, hogy az lesz a hivatalos álláspont, hogy így
> jártam.
> >
> > 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
> >> Eléjük kell tárni a problémát, és oldják meg egymás között, te meg
> >> kéred a csomagod kiszállítását az eredeti feltételeknek megfelelően...
> >>
> >> Best regards,
> >> Andy
> >>
> >> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
> >>> A UPS szerint nem küldtem el a vámkezelési megbízást. Ez háromszor
> >>> történt meg emailben. A visszaigazoló mail szerint mindhárom
> >>> kézbesítésre került. Az utolsó után még telefonon is felhívtam őket,
> >>> hogy odaért-e. A vámügyintézőt sosem sikerült elérni, a központi
> >>> ügyfélszolgálaton nem tudták megmondani. Ezután két nappal visszament
> >>> a csomag. Ekkor még a vámügyintéző azt mondta, hogy ők küldték vissza,
> >>> mert 20 napig volt a raktárukban. Most már arról van szó, hogy a
> >>> Digikely kérte a visszaszállítást. UPS is egy idióta cég, de
> >>> szerintem az a kulcskérdés, hogy a Digikey mi alapján szállíttat
> >>> vissza egy előre kifizetett csomagot.
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
> >>>> Te hol és mit hibáztál a dologban? Nem vetted át időben?
> >>>>
> >>>> Best regards,
> >>>> Andy
> >>>>
> >>>> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
> >>>>> Üdv!
> >>>>>
> >>>>> Nem tudom, hogy járt-e már valaki így, de lenne egy problémám.
> >>>>> Digikey visszaszállítatta az előre kifizetett csomagot az én
> >>>>> költségemre a Magyarországi UPS raktárból. Digikey szerint UPS vitte
> >>>>> vissza magától, UPS szerint a Digikey kérte. Amióta ezt megírtam, nem
> >>>>> válaszolnak. Az alkatrész árát akarják visszautalni, az oda-vissza
> >>>>> szállítást nem. Ez kb. 1200USD.
> >>>>> Mit lehet tenni?
> >>>>>
> >>>>> A segítséget előre is köszönöm.
> >>>>>
> >>>>> Jani
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>           elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>           elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>           elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list