[elektro] Olomakku uzem kozbeni toltese

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
Sun Jan 12 16:09:49 CET 2014


Pontyosan.
Es mivel a geles akkuk (pl. amit az elobb irtam) zartak, ezeknek 
mindenkepp meg kell akadalyozni a gazkepzodest, azaz valamivel 
alacsonyabb feszejjel kell tolteni, mint a szgk. akkukat.
Pontos adatok is fellelhetok erre.

Karoly

-------- Original Message --------

> Mert töltöd napi fél órát, aztán meg áll egész nap töltés nélkül, sőt némi
> terheléssel. 13,8V-ról nagyon hosszú idő, mire feltöltődik (90%-ra rémlik
> 24 óra alatt), viszont mivel ritkán van merítve, ez nem akkora probléma,
> cserébe nem fogy el belőle a víz. Autóban ha állandóan 14,4V-on tartanád, a
> karbantartásmentesség ellenére is időnként pótolnod kellene a vizet.
>
>
> 2014. január 12. 15:32 Móczik Gábor írta, <pm_levlista at progzmaster.hu>:
>
>> 2014.01.12. 0:42 keltezéssel, charles hoss írta:
>>> az en riogato akkuimon volt felirat : standby uzemmod :13.8 volt ,
>> ciklikus
>>> hasznalat 14.5V
>>> en a 13.8-at celoznam meg a riaszto toltoaramkorevel es allandoan az
>>> akkurol jaratnam a riasztot .
>>
>> Én egyet nem értek.
>>
>> Állítólag a nem teljesen töltött állapot ami tönkreteszi az ólomakksit.
>> Namost, a 13.8V az garantáltan nem teljes töltöttség.
>>
>> Szgk-ban is standby üzemmód van, ott miért töltik 14.4V-ra,
>> folyamatosan, feszgenerátoros módban?
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list