[elektro] [elektro-etc] ajjjaj mi lesz ebből...

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Sun Feb 16 11:12:40 CET 2014


köszi, jó ötlet,

mindössze összekapcsolás után
a 2 kiskereket ki kellene hajtani alóla, hogy a 3tengelyesség megszűnjön
és a 2 nagy kerékre kiegyenlítős kéziféket is kell szerelni, hogy a
"rendelet kielégüljön"

viszont most találtam egy ilyen, kanyarodásbírót, ez szerintem akár 20km/h-val
is elviselne egy éles kanyart
http://www.ortoprofil.hu/termek-kepek/kerekesszek/tm-kerekesszek-03.jpg

vagy itt pl. a "kerékpár 300W-os motorral"  kerékpárként
(legalábbis első látásra rendszám nélkül, és jogosítvány nélkül)
http://www.kerekesszabadsag.hu/client/upload/scooter/2.jpg
http://www.kerekesszabadsag.hu/client/upload/scooter/4.jpg
(bár még ehhez a "rendelet kielégítést" még nem nyálaztam át)

de ahogy a sárga kerékpárt (kék sapkás fiú) a románok Hargita megyében
http://think.transindex.ro/wp-content/uploads/2011/08/DSC_0042.jpg
még rendeletekkel nincsenek szétb.szva

és az Egyesült Arab Emirségben sem fogják megbüntetni a rendőrök
http://think.transindex.ro/wp-content/uploads/2010/12/solar-powered-wheelchair.jpg
A férfi januárban mutatta be találmányát a World Future Energy Summit
(WFES) fiatal szakembereknek és egyetemistáknak szóló szekcióján.




charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2014. 02. 16.:
> lehet hogy akkor a kerekesszekhez kene csatolni egy egytengelyes
> hajtomuvel.
>
> bye
> dexter
> On 16 Feb 2014 04:19, "Cser Tamas" <maguspr53 at gmail.com> wrote:
>
>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2014. 02. 16.:
>> > itt ugye a szabalyokat megkerulni szokas , igy aztan megcsinalhatom ugy
>> > a
>> > verdat hogy ha a tulaj ul benne , akkor nem limitalt , aztan
>> > megprobalod
>> > kidumalni ha a kistraktor megis inkabb quadkent megy:)
>>
>> áááááá, "nem lenne szabálykerülés", hanem pontosan a "szabálytisztelet"
>> lenne!
>>
>> a quadnál (meg a személyautónál is) közös alvázon van a 2 tengely
>> és 15km/h-nál gyorsabban tud menni, és ez nekem nem jó
>> ---
>> a kerti traktornál meg külön-külön, 2db "félalvázon" van és egy csapos
>> vacakkal
>> van csak összekapcsolva, és max 15km/h
>> és az egytengelyes pótkocsira felgurulok a 2 tengelyes tolószékkel, az
>> nem változtat
>> a pótkocsi egytengelyességén, mert a tolószékem "nem része" a
>> pótkocsinak.
>>
>> tehát én nem szegném meg a szabályt, ( Isten ments ilyet tenni ), csak
>> egy
>> "összekapcsolót" csinálok 2db egytengelyes önálló szerkezet közé
>>
>> tehát pl. egy NDK Camptourist vonógömbfejét lecserélni egy
>> kertitraktoros csaposra
>> pl.
>> http://www.aprohirdetesingyen.hu/hirdetesek/ads_new/123179/satras-utanfuto_11307994167.jpg
>> , ebből alakulna át a kertitraktoroshoz
>> és "máris kielégül"  [a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 118. §-a
>> alapján].
>> -------------
>> ...és vagyok annyira szabálytisztelő, hogy magyarföldön pl. ilyet nem is
>> tudnék
>> kimagyarázni sem :-)
>> http://pktraveling.com/wp-content/uploads/2014/02/Tuk-tuk-778310.jpg
>>
>> maximum (ötletként) a pótkocsi fölé csinálnék ilyen tetőfélét
>> http://www.khmer440.com/k/wp-content/uploads/2012/11/tuk-Tuk-Driver.jpg
>> -------------
>> A "K" kategória fogalma
>>
>> Nemzeti kategória.
>>  Kerti traktor: az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt
>> egytengelyes pótkocsiból álló, a közúti közlekedésben egy egységként
>> résztvevő és 15 km/h sebességnél gyorsabban haladni nem képes lassú
>> jármű [a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 118. §-a alapján].
>> -------------
>> > bye
>> > dexter
>> > On 15 Feb 2014 23:31, "Cser Tamas" <maguspr53 at gmail.com> wrote:
>> >
>> >> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2014. 02. 15.:
>> >> > akkor hogy is van az hogy itthon megepitheted magadnak ?
>> >> > ha nem lehet b kategorias jogsid , akkor nem vezetheted , ha lehet ,
>> >> akkor
>> >> > miert ezt vezetned ?
>> >>
>> >> ha americicában lennék, és ott rendszám nélkül vezethetném, ott jogsi
>> >> se
>> >> kellene
>> >> hozzá, és lenne rá pénzem, akkor azt a kengurut is megvehetném.
>> >>
>> >> itt magyarhonban orvosilag lejárt nemzetközi B jogsival egy nemzeti K,
>> M,
>> >> T
>> >> kategóriás ketyerét elvezethetek ma is
>> >>
>> >> ebből következik, hogy vagy rendszám nélküli kerti traktor lesz
>> >> számomra
>> >> magyarföldön az egyetlen megoldás, vagy olyan országba kell
>> >> áttelepülnöm
>> >> ( persze, ha ott engedélyeznék az áttelepülést ) ahol a kenguruhoz
>> >> elég
>> >> az orvosilag lejárt B jogsim
>> >>
>> >> tehát maradnom kell magyarföldön egy Mágusfajta kerti traktort
>> >> összetákolni
>> >>
>> >>
>> >> > bye
>> >> > dexter
>> >> >
>> >> >
>> >> >
>> >> > 2014. február 15. 19:11 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:
>> >> >
>> >> >> umnyo <umnyo at freemail.hu> írta, 2014. 02. 15.:
>> >> >> > Ja és lemaradt a kütyü:
>> >> >> >
>> >> >> > http://www.youtube.com/watch?v=qSkm_pupk_E
>> >> >>
>> >> >> ott americicában rendszám és jogsi nélkül
>> >> >>
>> >> >> http://www.youtube.com/watch?v=_oFIMGLxU-8
>> >> >> ugyanaz, "magyarosh" rendszámmal megb.szott formában,
>> >> >> B kategóriás jogsival
>> >> >>
>> >> >> -----------------------------------------
>> >> >>           elektro[-flame|-etc]
>> >> >>
>> >> > -----------------------------------------
>> >> >           elektro[-flame|-etc]
>> >> >
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >>           elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>> >
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list