[elektro] Motorsebesség csökkentés..
elight
elight at gmail.hu
Thu Dec 11 15:38:30 CET 2014
Az ízzót meg nem kell hűteni, elvan magában..
Nehezebb számítani, de tapasztalati úton
lehet többfélét becsavargatni, oszt kijöhet a paperforma.
És még szempont, hogy egy alap villanszererelő is
el tudja követni a tettet..
Itt most az volt a céljuk , hogy kis időre
lassabban menjen.
Szerintem meg, ha időnként az eredeti sebesség
kell , akkor mágneskapcsolóval rövidre zárható.
Említettem , ideiglenes megoldás.
És a rendelkezésre álló anyagokból kellett gyorsan
létrehozni, mintha pl. egy űrhajóban ülnél.
Én is kíváncsi vagyok, majd rákérdezek mennyire sikerült.
( lehet addigra meg is jön nekik a frekiváltó : )
Üdv István
2014-12-11 15:28 keltezéssel, Benedek I. írta:
> Nagy áram (felület), könnyű szabályozás (orsó, vagy kar), jó hűtés.
>
> bi
>
> elight wrote:
>> A ringlispílnél miért jók a sóoldatba merített lemezek mint
>> ellenállások?
>>
>> Ezt még gyerekkoromban láttam a wurstliban..
>>
>> Üdv István
>>
>>
>>
>> 2014-12-11 15:13 keltezéssel, jhidvegi írta:
>>> elight wrote:
>>>
>>>> Szerintem is az izzó átmenetileg jó lehet nekik,
>>>> míg a frekiváltó megérkezik.
>>>> Talán egy mini szállítószalagról van szó egyébként , azt hiszem.
>>> Sajnos ott nem lesz jó. Itt a nyomaték kb állandó, szóval, ha a
>>> motor bírná is a feszcsökkentős módit, a billenőnyomatékon túllépve
>>> nem jó irányban áll a két görbe egymáshoz képest, tehát a
>>> terhelőnyomaték és a motor nyomatéka. Instabil az egész, csak kieg
>>> elektronikával lehet stabilizálni. Az instabilitás azt jelenti, hogy
>>> ha az elvi munkapontnál gyorsabban forog a motor, akkor felpörög, ha
>>> lassabban, akkor leáll.
>>>
>>> hjozsi
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> ---
> A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.
> http://www.avast.com
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list