[elektro] Vízbontó

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Wed Sep 4 11:17:15 CEST 2013


Hobbinak jo! De ennyi.

Vajk


2013/9/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>

> Miert ne akarna megvaltoztatni?
> Miert ne akarna atflash-elni hogy szelesebb tartomanyban tudjon kompenzalni
> a mai magas alkohol tartalmu benyakhoz? Miert ne lehetne az elmult husz ev
> felismeresei kozul a szimpatikusakat beletenni ?
>
> Bye
> Dexter
> 2013.09.03. 10:12, "Vajk Fekete" <vajkhu at gmail.com> ezt írta:
>
> > 13 liternel 1 liter az nem jelentos. az 1/13 az 8% sincs. ennyit en is
> > siman faragok egy gozgep fogyasztasan. egy olyan szazeves technikan ezer
> > meg egy modon lehet faragni, minden reszleteben pazarlo.
> >
> > Ertem hogy az a szerelmed, de akkor miert akarod megvaltoztatni? Nem
> lehet
> > egyszerre imadni a 70-es evek technikajat, meg olcson is autozni. Ha azt
> > akarod hogy keveset fogyasszon, akkor vegyel egy takarekos autot, nem?
> >
> > Vajk
> >
> >
> >
> > 2013/9/3 Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> >
> > > Azert 1 liter jelentos, 13.x literes atlagom lement 12.x-re.
> > >
> > > Orszaguton 90 kornyeken elotte nem ment 10 ala, utana lazan.
> > >
> > > (Varos mas tema, ott egy olasz V6-on semmi sem segit.  ;)
> > >
> > > Arnold
> > > Sent from my iPhone
> > >
> > > On 2013.09.03., at 9:14, Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:
> > >
> > > > Egy 3.0v6-nal nem nehez 1l fogyasztascsokkenest elerni, pl a hengerek
> > > > harmadanak kihajitasa kapasbol ennel tobbet csokkentene :-)
> > > >
> > > > Vajk
> > > >
> > > >
> > > > 2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> > > >
> > > >> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as
> > > >> benzin a
> > > >> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a
> > gyari
> > > >> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
> > > >>
> > > >> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
> > > >> Az pedig nem tunik soknak...
> > > >>
> > > >>
> > > >> A.
> > > >>
> > > >> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
> > > >>> Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az
> arambol
> > > >>> hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo
> > > minden
> > > >>> liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre
> > > >> 0.1liter
> > > >>> benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi
> > > >> uzemanyag
> > > >>> elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat
> > > >> behozza.
> > > >>>
> > > >>> Vajk
> > > >>>
> > > >>>
> > > >>> 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> > > >>>
> > > >>>> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit
> > termel
> > > >> mint
> > > >>>> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
> > > >>>> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
> > > >>>> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati
> > munkat
> > > >>>> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
> > > >>>> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a
> > > >> valtozashoz
> > > >>>> alkalmazkodni.
> > > >>>>
> > > >>>> Bye
> > > >>>> Dexter
> > > >>>> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
> > > >>>>
> > > >>>>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet
> > utan
> > > >>>>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
> > > >>>>>
> > > >>>>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és
> > > megnézi,
> > > >>>> hogy
> > > >>>>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye
> > > végtére
> > > >>>> is
> > > >>>>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
> > > >>>>>
> > > >>>>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a
> > > kutakon
> > > >>>>> majd
> > > >>>>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában
> > > >> véletlenül
> > > >>>>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra,
> > > mert
> > > >>>> hát
> > > >>>>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a
> farka
> > > >> akkor
> > > >>>>> ott más nem baszhat.
> > > >>>>>
> > > >>>>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
> > > >>>>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón
> hiszem,
> > > >> hogy a
> > > >>>>> plusz robbanógáztól jobban megy  a motor,
> > > >>>>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő
> kell
> > > >>>>> állítani
> > > >>>>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
> > > >>>> ampereket
> > > >>>>> zabál fel a cucc.
> > > >>>>>
> > > >>>>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi
> > > energia
> > > >>>>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor
> > > >> belsejét,
> > > >>>>> meg a kipuf rendszert ?
> > > >>>>>
> > > >>>>> zsolt
> > > >>>>>
> > > >>>>> -----------------------------------------
> > > >>>>>           elektro[-flame|-etc]
> > > >>>> -----------------------------------------
> > > >>>>           elektro[-flame|-etc]
> > > >>> -----------------------------------------
> > > >>>           elektro[-flame|-etc]
> > > >>
> > > >> -----------------------------------------
> > > >>          elektro[-flame|-etc]
> > > > -----------------------------------------
> > > >          elektro[-flame|-etc]
> > >
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list