[elektro] Vízbontó

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Sep 3 10:31:25 CEST 2013


Sztem 8% nem keves.... onnan indult a dolog, h kicsit jobb benzinnel lehet 8%-ot sporolni, akkor egy kis durranogazt betolva nem lehetetlen ugyan ez az eredmeny, hogy a bontasba fektetett energiaval novel annyit az uzemanyag / eges parameterein, h az egyenleg boven pozitiv lesz. Ha siman vizet fecskendezek be is tuti javul a fogyasztas, pedig az nem egy egheto anyag :)

(Fogyasztas csokkenes mellekhatas, 100-as benzinben levo plussz "teljesitmeny" kihasznalasa miatt lettek atirva, aminek mellekhatasakent ha nincs kinyomva a szeme kevesebbet is eszik. Padlogazon meg jobban megy, plussz hamarabb megjon a nyomatek lent.)

Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.09.03., at 10:12, Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:

> 13 liternel 1 liter az nem jelentos. az 1/13 az 8% sincs. ennyit en is
> siman faragok egy gozgep fogyasztasan. egy olyan szazeves technikan ezer
> meg egy modon lehet faragni, minden reszleteben pazarlo.
> 
> Ertem hogy az a szerelmed, de akkor miert akarod megvaltoztatni? Nem lehet
> egyszerre imadni a 70-es evek technikajat, meg olcson is autozni. Ha azt
> akarod hogy keveset fogyasszon, akkor vegyel egy takarekos autot, nem?
> 
> Vajk
> 
> 
> 
> 2013/9/3 Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> 
>> Azert 1 liter jelentos, 13.x literes atlagom lement 12.x-re.
>> 
>> Orszaguton 90 kornyeken elotte nem ment 10 ala, utana lazan.
>> 
>> (Varos mas tema, ott egy olasz V6-on semmi sem segit.  ;)
>> 
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>> 
>> On 2013.09.03., at 9:14, Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:
>> 
>>> Egy 3.0v6-nal nem nehez 1l fogyasztascsokkenest elerni, pl a hengerek
>>> harmadanak kihajitasa kapasbol ennel tobbet csokkentene :-)
>>> 
>>> Vajk
>>> 
>>> 
>>> 2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>> 
>>>> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as
>>>> benzin a
>>>> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a gyari
>>>> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
>>>> 
>>>> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
>>>> Az pedig nem tunik soknak...
>>>> 
>>>> 
>>>> A.
>>>> 
>>>> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
>>>>> Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
>>>>> hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo
>> minden
>>>>> liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre
>>>> 0.1liter
>>>>> benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi
>>>> uzemanyag
>>>>> elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat
>>>> behozza.
>>>>> 
>>>>> Vajk
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>>> 
>>>>>> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel
>>>> mint
>>>>>> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
>>>>>> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
>>>>>> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
>>>>>> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
>>>>>> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a
>>>> valtozashoz
>>>>>> alkalmazkodni.
>>>>>> 
>>>>>> Bye
>>>>>> Dexter
>>>>>> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
>>>>>> 
>>>>>>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
>>>>>>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
>>>>>>> 
>>>>>>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és
>> megnézi,
>>>>>> hogy
>>>>>>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye
>> végtére
>>>>>> is
>>>>>>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
>>>>>>> 
>>>>>>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a
>> kutakon
>>>>>>> majd
>>>>>>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában
>>>> véletlenül
>>>>>>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra,
>> mert
>>>>>> hát
>>>>>>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka
>>>> akkor
>>>>>>> ott más nem baszhat.
>>>>>>> 
>>>>>>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
>>>>>>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem,
>>>> hogy a
>>>>>>> plusz robbanógáztól jobban megy  a motor,
>>>>>>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
>>>>>>> állítani
>>>>>>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
>>>>>> ampereket
>>>>>>> zabál fel a cucc.
>>>>>>> 
>>>>>>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi
>> energia
>>>>>>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor
>>>> belsejét,
>>>>>>> meg a kipuf rendszert ?
>>>>>>> 
>>>>>>> zsolt
>>>>>>> 
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>>> 
>>>> -----------------------------------------
>>>>         elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>         elektro[-flame|-etc]
>> 
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list