[elektro] Vízbontó

"L. Pásztor" seasoft at invitel.hu
Tue Sep 3 08:22:06 CEST 2013


Energetikailag azaz vízbontás + oxigén égetés, biztosan nem.
- - - - - -
Én nem értem az embereket ... múltkor már  többen is írtuk, h itt nem 
energetikailag számolunk...
A hidrogén itt katalizátor, melyben kb. 1 nagyságrenddel gyorsabban 
terjed az égés, mint a benzin gőzében.
Igy a benzin gyorsabb égése révén lesz ideálisabb a hajtás, a szikra 
után azonnal sokkal hamarabb épül fel a dugóra ható teljes nyomaték 
...emiatt megnövekszik a főtengelyre ható eredő nyomaték is, azaz motor 
hatásfoka javul.
Durva példával mondva (nem belekötni a számokba !):  a motor hatásfoka 
nem 25% lesz, hanem mondjuk 30%.  Ugyanannyi benzinből több lesz a 
hajtás és kevesebb a hőveszteség. Ennyi !

És van pár % fogyasztás csökkenés is, amit viszont a tuning-népek 
nagyívben lesz...nak, ahogy a horgász a kukorica fogyást  :)

És emberek vizes autókkal plusz lóerőket kapva széles vigyorral 
kocsikáznak, miközben a többség azon rugózik, h a vízbontás és oxigén 
égetés nem ad plusz energiát ...  :)))

PS:  a tökéletesebb égés miatt JELENTŐSEN megnövekszik az NO2 kibocsátás 
... ezért szervek nem szeretik.  Ahogy a tökéletes égést lerontó EGR 
(exthaus gas recyclation) ledugózását sem ...

---------------------
L. Pásztor
---------------------



2013.09.03. 7:59 keltezéssel, Király, Gyula írta:
> Üdv!
>
>    A
>> kijovo
>> energia meg a termelt hidrogen egeshoje. A ketto kulonbsege a veszteseg
>> csak!
> Csak halkan jegyzem meg, a mutatványban az oxigén
> előállítása nettó veszteség, mert az amúgy kéznél
>    lenne ingyen is..
> Szóval sehogyse bolt ez...
>
> Gyula
>
>
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list