[elektro] Téli gumi?

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
Fri Nov 22 15:43:33 CET 2013


Na ja. Általában amúgy nem az elindulással van a baj, mert az elektronikák,
meg a négykerék hajtás előbb utóbb valahol talál olyan tapadást, amitől a
kocsi elindul,akár csiga gyorsulással is. Ha azonban áll előtted a sor,
vagy az öreganyó a zebrán, akkor lehet, hogy a csigalassú megállás már nem
lesz elegendő.
Mellesleg 1: azt észrevettétek, hogy ha havas az út, akkor minden gyalogos
úgy gondolja, hogy össze vissza lehet bóklászni mindenfele az úttesten?
Mellesleg 2: az is érdekes emberi tulajdonság, hogy téli nyári
összehasonlításban mindenkinek az a legnagyobb baja, hogy el tud-e indulni,
vagy fel tud-e menni a lejtőn és ha igen, akkor kin kell kárörvendeni, aki
nem tud felmenni. Nagyon kevesen jönnek elő a fordított kérdéssel,
nevezetesen, ha sikerült útra kelni, akkor milyen módon lehet megoldani a
megállást. Pedig fékezésre rendszerint kevesebb hely van, mint
felgyorsulásra és a sikertelenség is rázósabb következményekkel jár.

Szabolcs




2013. november 22. 15:28 Lantos Gabor írta, <backup2net at gmail.com>:

> Természetes emberi tulajdonság...
> Ha nem tudjuk megfizetni, legalább leszarozzuk :)
> Mondjuk egy x-drive -os pörgésgátlós bmw -vel szemben azért ez érdekelne...
>
>
> G.
>
>
>
> > télre minél keskenyebb... pláne ha nagy hó lesz akkor fogsz igazán
> örömködni, hogy a 225 ös kerékkel a bömös ott fog pörögni a peroslámpánál
> te
> meg elhúzol mintha kilőttek volna rakétával....
> >
> > R.
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list