[elektro] VARISZTOR teszt lesz holnap

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Wed Nov 13 00:24:44 CET 2013


aháááá, akkor kipróbálom előtte azt is, hogy a trafó 460Voltos
végét a varisztoron keresztül rávezetem ( a FI-relét kikerülő)
védőföldre (vagy PE? vagy minek nevezzemre) és a FI-relé
hozzáállását is ki tudom próbálni (a FI relét nem akarom kiiktatni)

Pipi <lista at puzsar.hu> írta, 2013.11.12.:
> tegyél felé egy vödröt, mert csúnyán tud robbanni
>
> 2013.11.12. 23:24 keltezéssel, Cser Tamas írta:
>> VARISZTOR teszt lesz holnap
>> (holnap veszem kb 100Ft beáldozásával)
>> a ketyere 275VAC D=23mm 1W JVR20N431K11Y (JOYIN)
>> http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/334525/RFE/JVR20N431K11Y.html
>> az adatlapja szerint Clamping Voltage V @5A oszlopnál 710V
>>
>> emulálok egyszerre 2 szolgáltatói hálózati hibát:
>> a) egyik 20 kilovoltos vezetéken lévő transzformátorállomás
>> meghibásodása a 20/0,4 trafón ami miatt 1fázison 230V helyett
>> 400V akar bejönni
>> b) A kötegelt vezető szerkezeti struktúrája miatt :
>> * Fázis-nulla felcserélése a gerincben, vagy a fogyasztói
>>    csatlakozó visszakötésekor
>>
>> ehhez 400V helyett csak 460Voltot tudok csinálni, egy biztonsági
>> trafó 230/230 helyett 230+230V=460V autotrafóként
>> (nulla -- tekercs 1 -- fázis (230V) -- tekercs 2 (460V) --
>> villanykörte -- nulla )
>> (nulla --------------------------------varisztor (460V)---)
>>
>> 2db 60W villanykörte sorbakötve hasonlóan, mint a villanyszerelők
>> próbalámpája
>>
>> hány perc (vagy sec) várható a varisztor kihalásáig?
>> (0,3A a villanykörtés terhelés)
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>
>
> --
> Pipi
> http://www.puzsar.hu
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list