[elektro] Autós kérdés
Szabó Zoltán
szacsek at freemail.hu
Wed May 1 21:15:48 CEST 2013
Érdekes volt gyárilag! Ha távirányítóval nyitottam a kocsit, a belső
világítás kigyulladt, majd késleltetve elaludt, ha kinyitottam az ajtót, ha
nem. Ha kézzel nyitottam ki, csak becsukás után indult a késleltetés. Ha a
csomagtartót nyitottam ki, bekapcsolt a csomagtér- és a belső világítás is,
amíg a csomi nyitva volt világított a lámpája, viszont a belső késleltetve
elaludt. Itthon az udvaron sokszor nyitva van minden. A csomagtér lámpa
automatice kivéve.
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
Of Karoly Kovacs
Sent: Wednesday, May 01, 2013 9:01 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Autós kérdés
Igen, igaza van Dexternek, vannak ilyen aranyos kics kamu fogyasztok,
amelyeket az ember alig vesz eszre, s nem is gondol rajuk.
Karoly
-------- Original Message --------
> Csomagtervilagitas? Ilyesminek hangzik.
> Kesztyutarto?
> Bye
> Dexter
> 2013.05.01. 20:23, "Szabó Zoltán" <szacsek at freemail.hu> ezt írta:
>
>> Én sem értem, mi a gond! Belső világítás, rádió kikapcsolva, gyújtás
>> elvétele után kb 30 másodpercig 560-580mA, utána 160-180 között ingadozik
>> (digittel mértem). Bármelyik bizti kivételekor sem változik semmi, sorban
>> próbáltam! Van (volt!) benne egy ablakemelő modul, ami elvileg a központi
>> zár működtetésekor felhúzza az ablakokat. Nem működik vagy fél éve, nem
>> különösebb gond, de, ha lehúzom a csatit, leesik a fogyasztás 70 mA-re,
>> viszont nem lehet az ablakokat nyitni-zárni. Visszakötöttem eredeti
>> állapotra (sokkal gyorsabban működnek az ablakok!). Maradt a 60-70 mA.
>> Szerintem ez már tűrhető érték, de akkor sem értem a lemerülést. Ekkora
>> terheléssel, nem csak egy hetet kellene bírnia!
>> Egyébként még mindig csak 3 henger megy, de nem sok időm volt vele
>> foglalkozni. Hibajelző lámpa nem világít, gépkönyv szerint nincs is
>> bekötve.
>> Hibakód olvasók nem mutatnak semmit. Módszeres szétszedés és összerakás
>> következik, utána vizsga, ha addig fel nem gyújtom.
>>
>> Zoli
>>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
Behalf
>> Of Karoly Kovacs
>> Sent: Wednesday, May 01, 2013 6:21 PM
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] Autós kérdés
>>
>> Ez sok. Egy het alatt egyetlen auto sem szophatja le az akkut, ha az
>> amugy rendben van.
>> Nezz utana alaposan! Merj meg mindent!
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> T. Kollégák!
>>>
>>>
>>>
>>> Mennyi szokott lenni egy átlagos autó nyugalmi áramfelvétele? 2001-es
>>> Thalia. Egy hete nem volt beindítva, most nem akarta még a központit sem
>>> működtetni. Hirtelen akkucsere, mert menni kellett (reggel 8 óra). Most
>>> mértem a kivett akkut, 8,4V. Garanciális Varta Blue. Most a régi van
>> benne,
>>> de már ezzel is jártam így pár hete. Ha állandóan használom, nincs gond.
>>> Mértem áramfelvételt is, de először Tőletek szeretnék valami választ,
>> nehogy
>>> bárkit is befolyásoljak!
>>>
>>>
>>>
>>> Köszi: Zoli
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list