[elektro] Autós kérdés
Szabó Zoltán
szacsek at freemail.hu
Wed May 1 20:23:44 CEST 2013
Én sem értem, mi a gond! Belső világítás, rádió kikapcsolva, gyújtás
elvétele után kb 30 másodpercig 560-580mA, utána 160-180 között ingadozik
(digittel mértem). Bármelyik bizti kivételekor sem változik semmi, sorban
próbáltam! Van (volt!) benne egy ablakemelő modul, ami elvileg a központi
zár működtetésekor felhúzza az ablakokat. Nem működik vagy fél éve, nem
különösebb gond, de, ha lehúzom a csatit, leesik a fogyasztás 70 mA-re,
viszont nem lehet az ablakokat nyitni-zárni. Visszakötöttem eredeti
állapotra (sokkal gyorsabban működnek az ablakok!). Maradt a 60-70 mA.
Szerintem ez már tűrhető érték, de akkor sem értem a lemerülést. Ekkora
terheléssel, nem csak egy hetet kellene bírnia!
Egyébként még mindig csak 3 henger megy, de nem sok időm volt vele
foglalkozni. Hibajelző lámpa nem világít, gépkönyv szerint nincs is bekötve.
Hibakód olvasók nem mutatnak semmit. Módszeres szétszedés és összerakás
következik, utána vizsga, ha addig fel nem gyújtom.
Zoli
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
Of Karoly Kovacs
Sent: Wednesday, May 01, 2013 6:21 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Autós kérdés
Ez sok. Egy het alatt egyetlen auto sem szophatja le az akkut, ha az
amugy rendben van.
Nezz utana alaposan! Merj meg mindent!
Karoly
-------- Original Message --------
> T. Kollégák!
>
>
>
> Mennyi szokott lenni egy átlagos autó nyugalmi áramfelvétele? 2001-es
> Thalia. Egy hete nem volt beindítva, most nem akarta még a központit sem
> működtetni. Hirtelen akkucsere, mert menni kellett (reggel 8 óra). Most
> mértem a kivett akkut, 8,4V. Garanciális Varta Blue. Most a régi van
benne,
> de már ezzel is jártam így pár hete. Ha állandóan használom, nincs gond.
> Mértem áramfelvételt is, de először Tőletek szeretnék valami választ,
nehogy
> bárkit is befolyásoljak!
>
>
>
> Köszi: Zoli
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list