[elektro] Monitor vs. TV --- ezt se tudtam eddig...

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Mar 25 15:07:30 CET 2013


az ujsagirok miatt
a faszkalapok kitalaltak hogy a rugalmassagot otodikben kell merni
valamettol valameddig - ami nem egy pontos ertek , de valami . vagy megy
valahova - szoval egy szar , de ujsagiroek megszoktak hogy ezt ragjak - igy
aztan a gyarto ha nem akarja hogy lepontozzak , nem tehet rendes
overdrive-ot otodiknek , mert bukja a teszteket . ergo kell egy hatodik
fokozat .

ha jobban belegondolsz , akkor regen az egyes elindulasra valo volt , nem
szinkronizalt - igy a kettes eleg rovid kellett legyen a lepesben
manoverezeshez is - most hogy az egyes szinkronizalt , lehet picit hosszabb
a kettes , mert ha kell , vissza tudsz kapcsolni - igy a korai
negysebesseges autok lenyegeben az egyes szinkronnal nyertek egy fokozatot
- valojaban start+3 sebessegesek voltak . ma minden akar kozepesen jol
megtervezett autonak eleg az ot fokozat - de rovid az otodik , kivanna egy
hatodikat - na meg is kaptuk . ahelyett hogy az ujsagirokat tanitanak
vezetni ... szoval kellhet a hatodik . nekem tudom hogy kene a ka-ba . mert
nem tudok valtofokozatokat autobild-rol valoeletre alakitani .

bye
dexter



2013. március 25. 14:30 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:

> > Itt nem design dolgokról van szó, csak jó lenne 6. fokozat, ESP stb.
>
> Na, ezt vegkepp nem ertem. Miert lenne jo a 6. fokozat?
> Ugyanis, az en logikam szerint, ha hianyzik Neked ("jo lenne"), akkor
> valami ott abban az autoban rosszul van megtervezve.
> Szerintem(!) a 6. es a folotti fokozatok ket okbol "szuletnek":
> 1. az elcseszett, egyre "modernebbe" valo, csucsos nyomateku motorok miatt;
> 2. "ha mar igy elcsesztuk", akkor csinaljunk melle jo nagy propagandat,
> hadd oruljenek a nepek, hogy nekik is olyan van, mint a versenyautoknak!
> :)))
>
> Karoly
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list