[elektro] mobiltellák, de melyiket?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sun Jun 2 17:53:10 CEST 2013


Nem, az csúcs fényképezőgép, mert van is egy hardcopy az egyik képről a 
falon, és eddig mindenki el volt tőle ájulva, hogy milyen szuper.


Gábor


2013.06.02. 17:39 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Bocs, hogy csak a partvonalrol, de ezt azert kicsit atfogalmaznam:
> "[...] egesz jo fenykepezogep [...]"
>
> Nem kekec, de tudom, hogy az autodra kenyes vagy, akkor feltetelezhetoen
> a mobiltelefonba epitett fenykepezo szerkezetre is.
>
> Karoly
>
>
> -------- Original Message --------
>
>> Ha realis lennel, akkor kiszamoltad volna mar reg, hogy vallalkozokent mondjuk
>> mekkora egy ilyen eszkoz "munkaeszkoz" erteke, es nem az lenne a fő szempont,
>> hogy az a szemet apple agyonkeresi magat a tularazott vackaval, es mindenki
>> hulye aki ilyet vasarol, csak te vagy realista.
>>
>> Jo tudom, a te eleted rendkivul jol szervezett, nem varsz postan bankban stb
>> soha, ahogy azt emlitetted már korábban,  masik emberre sem gondolom, nem
>> VOIP-olsz kulfoldre, vagy ha igen akkor csak a pc mellol stb.
>> Nekem 4 eve megoldja ezeket az iphone, amikor masik telefon meg kozel sem volt
>> elerheto ami mindezt ilyen flottul tudta. Olyan sokszorosan visszahozta az arat,
>> hogy ihaj. Egyszer nem kellett szervizbe rohangalnom vele, vagy lefagyas miatt
>> emailt ujrairni, stb. Ha minden eszkoz korulottem fele ilyen jo lenne
>> csak....hajszaritommal több gondom volt a 4 ev alat, 2x csereltem benne graetz
>> hidat, pedig phillips, es parezer volt csak, kicsit sem volt tularazva.
>>
>> Elso iphone-t mondjuk 160-ert vettem, 60-ert eladtam.
>> 100e-ert hasznaltam 2 evig, 4e/hónap, amit  koltsegkent elszamoltam joreszt.
>>
>> Hát bakker, kövezzetek meg, de nekem ennyit meger, h 4 eve a zsebemben van a
>> net, navi, egesz jo fenykepezogep, zene, fontosabb doksik, bom-ok, bevasarlo
>> listak, wifi hotspot ha laptoprol kell vmit intezni neten stb.  kamera a
>> videozashoz, + nem en vagyok az eszkozert, hanem az eszkoz van ertem.
>>
>> Eleve napi szinten leveleznem kell ugyfelekkel, es mikor elhuzok telelni,
>> nyaralni x napra, akkor valahol ahol van free wifi csak elokapom a zsebembol,
>> lerendezem par perc alatt ami fontos, lehetoleg holtidoben, es megyek a
>> dolgomra. Lehet ma mar ugyan ez megoldhato 1000-bol is. De ha jot akarsz akkor
>> mas nem alma termek is pont ennyibe kerul, es par eve meg elkepzelhetetlen volt,
>> hogy bármi tudja ezt a muszaki szinvonalat.
>>
>> Nna ez a realitas...
>>
>> A.
>>
>> On 06/02/2013 03:39 PM, Acs Gabor wrote:
>>> Realitásra.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2013.06.02. 14:55 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>>>> Tularazott divatbuzisagnak titulalni, es ezen keresztul velemenyt alkotni a
>>>> masik emberrol az mire vall?
>>>>
>>>> A.
>>>>
>>>> On 06/02/2013 01:32 PM, Acs Gabor wrote:
>>>>> Igen, így érthető.
>>>>> Csak a puszta léte miatt beszólni, pláne idegennek, nem egy értelmes
>>>>> emberre valló húzás.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013.06.02. 10:46 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
>>>>>> Na akkor picit kicsomagolom a kérdésed sorrendjében:
>>>>>>
>>>>>> 1. A levlistáról nem emléxem, h valaki is menőzte v fikázta volna az
>>>>>> iPhone-t.
>>>>>> 2. Ahogy írtam, a villanykaron manapság menőzésnek számít az ALMÁ-zás,
>>>>>> amit pl. fiam is tapasztal ott.
>>>>>>           2013 BME villanykar: egy prog. versenyen RC helikoptert kellet
>>>>>> távirányítani dongle-n keresztül, meg volt adva a protokol.
>>>>>>           Amikor elővette a hátizsákból a macbook prót, jöttek a beszólások:
>>>>>> "navaaazze megint egy almás"
>>>>>> 3. Állok a közüzemi számla reklamációnál sorba, körülöttem egyszerű
>>>>>> népek, de nem "dakota harcosok"
>>>>>>           Rezeg a zsebembe, kiveszem, kinyomom, jön a beszólás: nnna a f...nak
>>>>>> mutogattya az ájfonnyát ...
>>>>>>           Nem részletezem mit értek droidok alatt, de kb. ezeket, ezért is
>>>>>> írtam a beszólásokat fonetikusan ....
>>>>>> 4. De van más helyszín is: akárhányszor bemegyek céges banki ügyintézni,
>>>>>> mindig kölcsönt akarnak rám-erőszakolni.
>>>>>>           Ha leülök ki kell tenni a farmerből a telefont. Mondom mindig: nem
>>>>>> kell kölcsön még ingyen sem.
>>>>>>           Ránéz a huszonéves ex-közgázos vörös hajú liba a telefonomra,
>>>>>> elhúzza a száját és azt mondja: hát ha jól megy a cégnek ...
>>>>>>
>>>>>> No comment ...
>>>>>>
>>>>>> --------------------
>>>>>> L. Pásztor
>>>>>> -------------------
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Acs Gabor írta:
>>>>>>> Mély tisztelettel kérdezném, hogy van-e arról valamilyen információd,
>>>>>>> innen a levlista közösségéből kik szokták 'menőzéssel fikázni' az iPhone
>>>>>>> jelenséget, illetve a mondatod azt jelenti-e, hogy vannak droidok, akik
>>>>>>> ezt teszik, vagy azt jelenti, hogy akik ezt teszik, azok droidok,
>>>>>>> illetve hogy mit értesz droid alatt?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2013.06.01. 10:34 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
>>>>>>>
>>>>>>>> Adam Huszar írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Miért is nevetséges ez 2013-ban?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Azért, mert véleményem szerint ezt hívják gányolásnak, és rohadt sok
>>>>>>>>> telefonon ez a rendszer fut. Amúgy igaz, nem muszáj Androidot
>>>>>>>>> használni, vannak más, jól működő telefonok.
>>>>>>>>>
>>>>>>>> Kevés van sztem...
>>>>>>>> - - -
>>>>>>>> Nálam a telefon kikapcsolva csak repülőn volt.
>>>>>>>> Viszont már másodszorra kellett resetelni az iPhone4-emet, két és fél év
>>>>>>>> alatt  :)
>>>>>>>> Üzemidő 90%-ban telefonként használva. A maradék 10% safari, email,
>>>>>>>> térkep, jegyzet, stb,
>>>>>>>> de romló szemű, és régi vágásúként csak akkor ha nem vagyok
>>>>>>>> asztali/laptop/tábla gép közelében.
>>>>>>>> Jailbreak nincs rajta, talán 3-4 plusz progi letöltve rá. Felesleges
>>>>>>>> dolgok kikapcsolva.
>>>>>>>> 2.5 év után napi 1-1.5 óra telefonálás mellett üzemidő kb. 2.5 nap.
>>>>>>>> Ha valaki hajlandó v be tudja nyelni az árát és sz at rik rá, h egyes
>>>>>>>> droidok menőzéssel fikázzák ... akkor jól együtt lehet élni vele.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ja igen, ... fikázás.
>>>>>>>> BME villanykaron ma már komoly gáz hátizsákból elővenni almás cuccot ...
>>>>>>>> én ezt sehogy sem értem.
>>>>>>>> Olyan nagy baj, ha valami gond nélkül müxik ?
>>>>>>>>
>>>>>>>> ----------------------
>>>>>>>> L. Pásztor
>>>>>>>> ----------------------
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>               elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>>             elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list