[elektro] SOS AC motor gond
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Jul 31 15:18:17 CEST 2013
Nem tudom , en meg a rendszervaltas elott kezdtem autozni , volt hogy egy
ejszaka a szamtech verseny elott raero idoben szetkaptam es osszeraktam a
pokot . Nem ugyanaz , de a jelenlegi (halas koszonet a listatarsnak aki
eladta) pokom havanezer km-en van tul ugy hogy egyszer tudtam annyira
elhanyagolni hogy egy rohadt hosszu pech szeriaban elromlott az is , fel
oraba sem kerult megjavitani , kb ketezer ft-bol.
Elszallt az ac ebben is . Berangatott szaz felett . Hazakinlodtam valahogy
utolso erejevel , alig kilencvennel cammogva - az ac felujito keszlet
350huf volt , de vettem egy szurot is meg otszazert .
Most hogy beutott a duborgo gazdasag , figyelek ra , igy negy es fel
literrel eljarok kombinalt ciklusban . Meg mindig otszaz ft alatt van a
legszuro :-)
Bye
Dexter
On 31 Jul 2013 15:07, "SZIGETI Szabolcs" <szigiszabolcs at gmail.com> wrote:
> Mellesleg ez is csak látszólagos. Annak idején ment a para, hogy jaj mi
> lesz, 100 ezernél vége a Skodának, Ladának, gyűrűzni kell, felfúrni,
> fötengelycsapágyat cserélni. (azóta is 98 ezerre tekerik a nepperek, mert
> 100 ezer a lélektani határ a nép egyszerű fiának) Persze azt a technikát
> meg lehetett csinálni a konyhaasztal sarkán, és a Laci bácsi a Csepel
> művekben fél liter páleszért fusiba megcsinálta a cuccot.
> Egy akármilyen mai kocsinak különösebb gond nélkül 250 ezerig el kell
> mennie különösebb durva dolgok nélkül. (persze van tönkremenő alkatrész,
> meg néhány rossz konstrukció, tudom). Cserébe a technológia olyan, hogy már
> nem lehet a pincében felújítani egy motort és nem lehet gumibelsőből és
> tyúkszarból faragott új dugattyúval életben tartani, mint akkor, de de nem
> is Lada szintű működést, fogyasztást, kényelmet és biztonságot kapunk.
> Szóval azért csalóka a tervezett avulás emlegetése. Az idő mindent
> megszépít és közben az igényeink meg változtak. Én pl. nagyon nem sírom
> vissza a küzdést a szocialista kocsikkal, sem az ötezrenkénti olajcserét,
> sem az ilyen hézag állítást, olyan csavar utánhúzást. Akkor megszokott
> volt, hogy az autót pátyolgatni, buherálni kell, hogy menjen, része volt a
> dolognak. Ma meg elvárjuk, hogy menjen, ha törik, ha szakad, aztán ha
> egyszer valami baja van, már emlegetjük a gyártó felmenőit.
>
> Szabolcs
>
>
>
> 2013. július 31. 14:52 Fekete Róbert írta, <frobi at harden.hu>:
>
> > mindegyiknek van valami baja, ennyi erővel ne mássz fel a fára mert
> > elüthet a villamos
> >
> > egyébként meg egy tizensok éves autónak ha ilyen baja lesz ugyan hagy
> > legyen már ilyen baja
> > mai világban csoda hogy nem esnek szét az autók másfél évesen a nagy
> > tervezett elavulásban....
> >
> > 2013-07-31 14:43 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> > > 2013/7/31, njjano <njjano at firegate.hdsnet.hu>:
> > >
> > >> Nem kell ezt ennyire tulspirazni, ez egy kutya kozonseges DC kefes
> > motor.
> > >
> > > hááát, ezek szerint egy 3millás autó "nagyon fontos" alkatrésze egy
> > gyerekjáték
> > > komolyságát, megbízhatóságát sem éri el (egy Airsoftos elemes motoros
> > felhúzós
> > > ketyere megbízhatóbbnak tűnik)
> > >
> > > belátható időn belül "nem fenyeget" ehhez hasonló játékmotoros
> > benyamacera,
> > > de az biztos, hogy a "user menual"-ban is, és a neten is körbe kellene
> > vizsgálni
> > > vásárlás előtt, hogy mire lehet számítani, melyik járgánynál mivel
> > > szopnak a tulajdonosok
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list