[elektro] Triak + motor
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Wed Jul 31 10:49:32 CEST 2013
Ugy mar mindjart mas a tema fekvese!
A hovisszanyeros cucc ugye telen a kintrol beszivott levegot melegiti a
bentrol kifele menovel. A kifele meno levego igy hutve van benne, mikozben
elegge paras, hiszen a meleg lakasbol jon. Ha sikerul 0 fok ala huteni,
kifagy belole a viz, es eldugitja a hocserelot. Ennek elkerulesere szokas
valahogy elofuteni a beszivott levegot, (par szaz W villanykorte?), vagy
talajhocserelot hasznalni. Tulkepp ha egy bypass agon a beszivottnak csak
egy reszet engedem a hocserelore, akkor kevesbe huti le a kimenot.
Bypass azert foleg arra szokott lenni, hogy nyaron ejjel ha kint hidegebb
van mint bent, akkor nem a hocserelon keresztul hozza be a felmelegitett
:-) kulso levegot, hanem direktbe.
Vajk
2013/7/31 Szima Gábor <sygma at tesla.hu>
>
> On Wed, 31 Jul 2013, Vajk Fekete wrote:
>
> > Milyen venti ez? Bypass ag nincs egy mezei szellozoventin.
>
> Egy hővisszanyerős szellőztetőben van (kettő).
> Ezt akarom bekötni a központi vezérlésbe, hogy csak akkor tekerjen és
> annyira, amikor és amennyire kell (CO2/RH szabályzás, illetve passzív
> hűtés).
>
>
> -Sygma
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list