[elektro] SOS AC motor gond
SZIGETI Szabolcs
szigiszabolcs at gmail.com
Wed Jul 31 07:17:44 CEST 2013
Ha meg elő lenne irva, mindenki azon morogna, hogy milyen lehúzás még
működő alkatrészeket cseréltetni. Multkor puffogott egy ismerős, hogy mirt
kell vezérléscserénél vizpumpát cserélni, milyen lehuzás már. Mondam neki
ne cseréljen, spórolja meg azt a 12 ezret, de ne panaszkodjon utána. Nem
egyszerű a helyzet. A nép nagyrésze, ha tudna, akkor még az olajat is
bontóból venné. Sajnos ez a helyzet. Ha nem itt a lista közösségét nézzük,
akkor siralmas az előirt karbantartások helyzete, pedig a mostani kocsokban
tényleg nincs sokminden előirva. (Nosztalgiával gondolva a Skodri 120L
huszonötezer futómű és karosszéria kenési pontjára, vizpumpa zsirzó,
megszakitó-hézag etc.)
Szabolcs
2013.07.31. 6:58, "Imre Kormos" <imre.kormos at gmail.com> ezt írta:
> Biztos vagy abban, hogy nincs előírva a csere?
> KI
>
>
> 2013. július 31. 6:26 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>
> > Siman elkepzelheto.
> > Eddig azt hittem hogy az ac-k mint kritikus alkatreszek , rendesen meg
> > vannak csinalva - pl a jeepnel amikor elszallt , akkor lattam az
> uzemanyag
> > nyomasmeron ahogy elmegy a benya nyomas , megszunik a kigyorsitaskori
> csucs
> > , mar nem tudta lekuzdeni a megnott terhelest , de alapjarat kozeleben
> meg
> > nagyon sokat elment volna - valoszinuleg negy kefe van benne. De az hogy
> > csak ketto legyen es barmikor hatbaszurhat - mikozben olyan helyen van
> hogy
> > lehetetlen hozzaferni... szivas . Mondjuk ha ketszazerenkent veszek bele
> > egy jo minosegu versenypumpat , akkor elfogadhato marad meg egy darabig.
> >
> > Ami viszont nagyon huszonegyedik szazadi - hgy nincs leirva a
> karbantartasi
> > kezikonyvben hogy csere x km utan. Lerobbanhat , nem tartjuk karban .
> > Miert? Miert nem lehet a vezerlessel egyutt cserelni szazezer merfold
> utan?
> > Miert nincs lambda szonda csereperiodus?
> > Mert a tobbi auton ez mar a garin tul van es ott a cel az hogy utald a
> > megbizhatatlan vackodat?
> >
> > Bye
> > Dexter
> > On 31 Jul 2013 06:13, "Ökrös Miklós" <mokros at freemail.hu> wrote:
> >
> > > 8-)
> > > Éppen ez járt nekem is a fejemben.
> > > Még az sem kizárt, hogy egy ilyen vizsgálat után inkább azonnal veszel
> > egy
> > > tartalék szivattyút, az elakadásjelző és az elsősegélydoboz mellé.
> > >
> > > Üdv:
> > > Miklós
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "Cser Tamas"
> > > Sent: Wednesday, July 31, 2013 6:03 AM
> > > Subject: Re: [elektro] SOS AC motor gond
> > >
> > >
> > > njjano írta, 2013.07.31.:
> > > > ---------- Original Message -----------
> > > > From: "Szali Sandor" <>
> > > > To: "Elektro" <>
> > > > Sent: Wed, 31 Jul 2013 00:01:01 +0200
> > > > Subject: [elektro] SOS AC motor gond
> > > >
> > > >> Mar azon gondolkodom, hogy mi van ha csak ketszeri szenkefe
> > > >> fennakadas volt :) de ugyis ki lesz cserelve, jo lesz
> > > >> vesztartaleknak. Tesztelni nem lehet, szetszedes utan osszerakni nem
> > > >
> > > > Felejtsd el, ha ezt elteszed tartaleknak, lesz egy jo adag hamis
> > > > biztonsagerzeted. Ennek a peldanynak a helyes kezelesi modja a
> csukott
> > > > szemmel
> > > > jobb vall felett hatrafele palyara allitani, hogy ne is lasd hova
> > esett!
> > > :)
> > >
> > > a kihajítás előtt felboncolnám, ha ennyire megbonthatatlan,
> > > hogy hamis biztonságérzetem se legyen egy gyári új berakása után
> > > se, ne legyen bizalmam, és vak hitem a német precizitásról sem
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list