[elektro] Immo

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Jul 16 07:51:57 CEST 2013


Annál is inkább, mert sok CR dízelben nincs is ilyen alkatrész.
Közvetlenül a CR-szivattyú szívja fel a tankból az üzemanyagot.

Rossz nyelvek szerint a legjobb autótolvajok a minden gyári
technológiával felszerelt "csúcsszerelők". Nyilván nem mind, és
nyilván aki igen, ott is bizonyíthatatlan, de azért nagyon el tudom
képzelni, hogy van valóságalapja. Amit pedig ember csinált, annak
ember általi ellenszere is szokott lenni, legalábbis ebben a
kategóriában bizonyosan. :-)

Best regards,
Andy

2013/7/15 Gabor Jordan <jordang.elektro at gmail.com>:
> Közben az jutott eszembe, egy dízelnél biztosan nem egészséges az ac
> pumpát kikapcsolni, ez sem járható út mégsem.
> Szerintem apróságokat kellene megtalálni, mint pl. a dsg váltó gombjának
> a körét megszakítani (ez a mostani cégautóról jutott eszembe, amit
> akarok az manuál váltós). Meg is van a mechanikus zár, nem kell
> lakatolni. Ha nincs a gomb benyomva, nem veszi ki P-ből. Kérdés
> erőszakra mi enged. A kézifék gombja nem jó, mert az egyébként is be
> szokott sz at rni és állítólag akkor el kell indulni vele és akkor kiold
> (meg ezekbe nem is ilyen nyomi gombos a kézifék).
>
> Nemtom, a problémák inkább azt mondatják velem, hogy gyári rendszer
> kell, amibe valaki már beleölt sok munkaórát és mondjuk can buszon tilt
> mindenfélét. A gond ezzel csak az, hogy elvész a dolog egyedisége, a
> gyári cuccokra biztosan van "gyári megoldás" is. Mind1, még odéébb van,
> csak játszottam a gondolattal.
>
> A motort most eladtam, annak a gyári riasztó csatijára csak rádugtam az
> én riasztóm és frankó volt, semmi barkácsolás. Alig fogyasztott és a
> gyári mozgásérzékelőknél sokkal jobb volt. Soha nem volt fals riasztás.
> A gyáriak egy olcsó rezgés szenzort tartalmaznak. Vagy érzéketlen és
> óvatosan el lehet tolni a motort, vagy túl érzékeny és egy nyitott
> kipufogós chopper mellette beindítja a riasztót. Ráadásként a rádió vevő
> miatt többszörösét fogyasztják.
>
> Egy régi skodás mechanikus "védelem" jutott eszembe, az oktatós autón
> nem volt a lendkeréken mindenhol fog. Ez azt eredményezte, hogy nem
> ritkán kicsit meg kellett lökni indítózás előtt :-)
>
> ÜDV JG
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list