[elektro] Immo

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jul 15 15:44:36 CEST 2013


Mas a problema. TSI eseten a 0km-es is produkalja ezt. Ismeros Skoda szalonba 1 
honap alatt 3 uj 1-2 honapos eladas ment vissza.
Fiatnal meg ugy tunik a nyulas okozza.


A.

On 07/15/2013 01:55 PM, Kovács József wrote:
>
>
> 2013.07.15. 13:10 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>
>>> VW legujabb kis ccm-es TSI asszem motorjai megallnak lejton 1-esben.
>>> Visszagurul kicsit a motor, megmozdul ellenkezo iranyba amig a
>>> kompresszio meg nem fogja. Olajpumpa ilyenkor megzakkan, es a
>>> kovetkezo inditasnal mar nem nyomja az olajat, annyi a blokknak.
>>> Doglenek rakasra ahogy hallom emiatt.
>>
>>
>> ,,Fiat 1.3 Multijet
>>
>> Akinek ilyen motorral szerelt autója van, a kocsi leparkolásakor mindenképpen
>> a rögzítőféket használja. Ugyanis sokakkal előfordult már, hogy a még hibátlan
>> autót este leállították, és szokás szerint sebességben hagyták, hogy ne
>> guruljon el. Ilyenkor, ha az autó kicsit hátragurul, a főtengely
>> forgásiránnyal ellentétes irányú mozgása simán át tudja ugrasztani az enyhén
>> megnyúlt láncot. A reggeli indításnál pedig reccs...máris görbülnek a
>> szelepek, törnek a himbák.''
>>
>> http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/30/romok_es_motortormelek/
>
>
> Mostakkó... BMW és VW vesz FIAT láncot?
> Vagy a FIAT veszi tőlük?
>
> Vagy mind a francia gyártótól veszik :-)
>
> Ménem vesznek japán láncot?!
>
> KJ
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list