[elektro] Immo

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Mon Jul 15 15:27:47 CEST 2013


Ha egy lanc tuti csak egyik iranyba forog, akkor lehet a lanckerek profilja
aszimmetrikus. Ha eleve szimmetrikus, de mindig egyik iranyba visz csak
nyomatekot, akkor aszimmetrikusra fog kopni. Igy visszafele siman lehet
hogy konnyebben atugrik.

Tovabba ha jol sejtem, a lancfeszitest az olajnyomas adja. Ha az olajnyomas
elment, mert leallt a motor, nincs feszites?

Vajk


2013/7/15 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>

> majdnem minden motor ilyen (en hirtelen egyet tudok a garazsban amit
> dekompresszorral kell leallitani)
> a kompresszio fogja meg es vissza is rugja ha teheti .
> nem latjuk , nem tudjuk hogy mi a valosag ... ugyanis ha a vezlanc fogja
> meg a vezerles miatt , akkor csak azt vesszuk eszre hogy a lanc nyulik , de
> a profilra szerintem nagyon nem fognak gondolni.
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. július 15. 14:57 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
>
> > Nemtudom, hogy minden motor ilyen-e, de én sima motorleállításkor is
> > szoktam látni olyat, hogy megállás után visszafele is mozdul egy picit.
> > Gondolom épp sűrítés végefelé fogy el a lendület, és kicsit visszafelé
> > megnyomja a dugattyút a nyomás. Ez nem okoz gondot ezekben az esetekben?
> >
> >
> > 2013. július 15. 13:57 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> >
> > > szerintem nem a lancrol van szo . sokkal inkabb olyan a rendszer
> > felepitese
> > > , a veztengely profil alakja , valami ,  hogy nem alkalmas a visszafele
> > > forgasra . erre nem gondoltak , nem terveztek .
> > >
> > >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list