[elektro] Immo
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Jul 14 17:26:04 CEST 2013
On 07/14/2013 04:47 PM, Gábor Jordán wrote:
> Nem ertek egyet. Kulonosen azert nem, mert a mechanikus vedelmet nem tudom korrekten megcsinalni.
Ezert irtam, h hasznalj vmi ipari reteszt.
Egy L alaku alu darabot meg - hiba nelkul- le tudsz vagni, kifurni, es egy
rugos/kormos alatettel felcsavarozni ra a dolgokat
> A kontroller sem kell aktiv legyen a kioldastol a kovetkezo x rele oldasig.
> Ami hibat hallottam kormanyzarrol,az sem elektromos volt. Mondjuk ahhoz biztos nem nyulok. Utalom is mint az elektromos kezifeket.
Az egy szukseges rossz. Gondolom automata a verda. Nna lejton az ember beteszi
P-be, az auto ragurul a park allas kormos reteszre a valtoban, mert a user nem
hasznal magatol kezifeket, es utana csak kitepni lehet. De van, hogy csak akkor
lehet kiszedni, ha megtolja vki az autot.
Jahh, vicc, errol jut eszembe, erdekes eset, jo odafigyelni akit erint:
VW legujabb kis ccm-es TSI asszem motorjai megallnak lejton 1-esben. Visszagurul
kicsit a motor, megmozdul ellenkezo iranyba amig a kompresszio meg nem fogja.
Olajpumpa ilyenkor megzakkan, es a kovetkezo inditasnal mar nem nyomja az
olajat, annyi a blokknak. Doglenek rakasra ahogy hallom emiatt.
> Nem a vezerles miatt, hanem mert feleslegesen bonyolultabb mechanikusan.
Enyemben is elektromos, en szeretem.
Nem rohad be a kezifekbowden, gazfroccsre old, ha kinyitom az ajtot es kiugrok a
kocsibol behuzza, nem kell buveszkedni a valtoval egy kapu becsukas kozben, vagy
egy parkolojegy ervenyesites kozben is maradhat akar D-ben is.
De mivel persze azert legyen a rendszerben tartalek jellemzoen kihuzom N-be.
Nem olyan rossz dolog az, es igazabol annyira nem is bonyolult. Nyeregbe bele
van integralva, egy motor+orso plusszban. Vö berohado/fagyo/elszakado bowden + kar.
A.
More information about the Elektro
mailing list