[elektro] Booster hajómodellbe
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Jan 17 11:11:04 CET 2013
Csak regi hulyesegem, de ha tennel egy , a vizszints sikban stabilizalo
porgettyut , nem lehetne szigorubban fordulni?
Kanyar elott kers rendszerben beletolod a teljesitmenyt a lassitaskor,
aztan ahogy segitett a kanyart bevenni , visszatolod a srofba.
B kerdes- nekem a buvarrobogon van egy felfutasi gorbe beleprpgramozva a
kutyube hogy ne szakitsa ki magat a kezembol. Nem lenne jobb egy ilyen
finom felfutast leprogramozni ahelyett hogy minden alkalommal probalod
kezbol megcsinalni?
Lehetne egy sorozat kigyorsitasi gorbed a viz stilusanal fuggvenyeben.
C, superkapacitas - nemreg lattam ilyennel hegeszteni a youtube-on. Durvan
nezett ki . Semmikepp nem volt alacsony aram es mint surplus cucc filleres
volt.
Bye
Dexter
2013.01.17. 10:51, "Király, Gyula" <kingkey at t-online.hu> ezt írta:
> Üdv!
> >
> > tulajdonkeppen az automatizalas/robotizalas is lehet versenyelony. kvazi
> > robotpilota. begyakorlod a palyat, rogziti a mozdulatokat, kivalasztod a
> > legfaszabb koridot, es a robot azt masolja unasig.
> >
>
> Na, ugye emlékszünk a hatkerekes autóra a F1-ben.
> Hamar lenyomták, de azért a Jody Scheckter megvan még az én fejemben is.
>
> Én nem robotizálhatok semmit, mert a víz pl. ha hullámos, vagy tükör
> előtted, más a játék.Van "ragadós" víz, gyors víz,nem lehet robotizálni, a
> kici kinai megoldotta volna.
> ( Amúgy persze a motorizációt én is a kici kinaitól fogom venni, bár
> tudnék jobb németet, nade 300 EURO mégse 120 $ hülyülésnek...:}}
>
>
> A kanyar , na az talán robotizálható, aztán vagy betiltják, vagy abból
> lesz még egy-két évem...:}}
>
> Talán nem untató: 30 méter oldaltávolságú háromszög a pálya, alapjával
> feléd, 15 méterre a parttól.
> A spiccen 40 kört tolnak a 6 perc futamidő alatt.
> Ez 10 m/s átlagsebesség.
> De ott van a lényeg: ez a pálya.
> Nem fogsz tudni a bólyánál 5 centivel mellette bevenni egy 120 fokos
> kanyart, ugyebár.
> Vagy de.
> Vagy kerülsz egy métert, máris 2r*Pi= 6.28 méterrel többet kell
> repesztened.
> A 90 méteren.
> Vagyis, ha sarkon tudnék fordulni, nem kicsi lenne az előny, de most a
> menetközbeni gyorsításról szól a nóta.
>
> Gyula
> P.s.: megszereztem a Modellezés szkennelt változatát, és kihűlt a belem,
> mikor olvastam, hogyan is kellene hajócsavart csinálni ('57-ben írt
> szakirodalom. Csak akkor nem volt 5 tengelyes maró).
> Előtte ácsoltunk a kollégával tervet, milyen is egy hajócsavar.
>
> A Pattantyúsban ott van az Euler-féle turbina.Arról szól az egész.
>
> Meglátjuk, a vak is aszondta...:í}
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list