[elektro] Háztáji mobil

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Mon Jan 7 13:32:31 CET 2013


egyet értek

pl nem látok egyetlen egy olyan iskolát sem ahol folyna termelés!!!

ahol ez segítségével tanulnának a diákok

pl ami az ipari tanításban folyik már közelítene de fényévekre van elmaradva

összevont projektek kellenének iskolák összevont projektje, legyen 
feladata a pénzügyesnek a mérnöknek és a munkásnak is..
tanuljanak bele



2013-01-07 12:40 keltezéssel, Kovács József írta:
>
> Bizony gagyi az az oktatás, ahol nem eljárási elveket adnak át.
> Hanem, csak konkrét tárgyi tudást...
>
> Minapi példa.
> Kertészeti kar itt a KEFO-n
>
> Unokahugi jön, hogy már 3.-szor fut neki a
> tápanyagpótlás-terméseredmény-gazdaságosság
> témájú feladatnak, de nem tudja megcsinálni...
> Agyára megy, sok-sok órát tanult és
> SENKI NEM TUDJA a tankörben megoldani!
>
> Én ugye soha nem tanultam ilyesmit konkrétan.
> De, a mérnöki észjárás az mérnöki észjárás, akkor is, ha
> éppenséggel nem gépész a szakterület, hanem kertészeti kultúra :-)
>
> feladat átolvasása
> némi elgondolkodás
> feladat általánosítása! elvi alapon
> paraméterek általános feladathoz rendelése
> megoldás kidolgozása hisz az álatlános esetre megy :-)
>
> unokahugi agyába az ELMÉLET betolása és tisztába rakása
> Utána már neki is ment a feladat....
>
> Azóta a hasonló feladatokban ő a tankörzseni :-)
> Plusz megtanulta tőlem (és nem kibaszott professzortól!!! sajnos)
> hogy hogyan kell neki kezdeni egy problémának, milyen
> alapvető lépések mentén tudja kibogozni és megoldani...
>
> ÁLTALÁNOSAN a mérnöki gondolkodás mód mentén
> Innentől 1000x többet ér az agya, mint azé
> akinek van 3-5-100 betanult megoldása és kész
>
> Sajnos, ilyen téren tretetntő szar a felső oktatásunk.
> Főleg, mert tele van agyatlan, logikus gondolkodásra
> képtelen  professzorokkal és tanárokkal :-(
>
> De arcuk az akkora van, hogy ...
>
> KJ
>
>> Üdv.: gyapo
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list