[elektro] hőelem vásárlás Mo.-n

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Feb 19 08:31:17 CET 2013


De ott van fal is, amin nem tudsz "átlépni". Másrészt meg a
helykihasználás szempontjából így praktikus. De egy parkban?!

Best regards,
Andy

2013/2/19 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> Ehhez az egész városképnek organikusnak kellene lennie.
> Jelenleg szögletesek a házak, az úttestek egymásba többnyire
> derékszögben csatlakoznak, ezt követi a járda is. Feltételezem, így
> célszerű, ha meg dizájnosabb lenne, az egyiknek így tetszene, a másiknak
> meg úgy.
>
> Szerintem ha kör alakú lenne a járda, a közepén egy fűszigettel, akkor
> azt szép egyenes ösvényekkel vágnák keresztül. Ha ívek kötnék össze az
> egyes objektumokat, akkor azt vágná le, akinek úgy kényelmesebb.
>
> Az én járásomnak tökmindegy a forma amin járok, többnyire úgyis futni
> szoktam, a lábam meg magától teszi kényelmessé az útvonalat úgy, hogy
> közben ne rongáljam a környezetem. ez tényleg csak hangyányi
> odafigyelést igényel.
>
> Gábor
>
>
> 2013.02.18. 23:50 keltezéssel, charles hoss írta:
>> azt hiszem azon is sok mulik hogy van-e megfelelo utvonal .
>> pl ha ket pont kozott van egy ilyen derekszogu utvonal , akkor valoszinuleg
>> nem koveti az ember - mig ha van egy utvonal ami nem egyenes , de ivelt ,
>> max 20-30 fokos szog van benne , akkor a lassu eltavolodast nem tamogatja
>> az alap utvonaltervezese . tehat ha egy kicsit szervesebben terveznenk ,
>> akkor kevesbe lenne hajlama leterni az embereknek .
>> magamrol tudom hogy nagyjabol minden ilyen derekszogu kanyarnal ismerem
>> hogy a szegelyko milyen magas , milyen erzes epp ralepni - egyszeruen mert
>> az ut ivelesehez nem lat eleget elore az oszton , magatol nem fordul el a
>> celtol es nem koveti le a szogletet , mig egy organikusabb palyan siman
>> koveti az utat .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. február 18. 23:31 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
>>
>>> Egy derékszögű járdán is tudsz úgy menni, hogy nem a középvonalon
>>> szögletesen, hanem lekerekítve, akár átlépve a sarkot. Mint az
>>> autóversenynél az ideális ív, az sem a felezővonalon halad.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2013.02.18. 20:02 keltezéssel, Gergely "FcR" Dallos írta:
>>>> A derékszög valójában tényleg szép, de nem áramlási útba való! :)
>>>>
>>>> Vajk Fekete írta:
>>>>> maradjunk annyiban, hogy egy kockafeju tervezte iroasztalnal,
>>> vonalzoval.
>>>>> es neki a derekszog szep.
>>>>>
>>>>> ugyanilyen kedvencem, amikor felujitanak egy utat, es csinalnak
>>> parhuzamos
>>>>> parkolast a szelen vegig, a parkolosav meg a jarda koze meg
>>> viragagyast, az
>>>>> agyas kore meg korlatot.
>>>>>    - a korlatnak nekibassza az utas az ajtot amikor kiszall
>>>>>    - miutan kiszalltal, a kulso savban kell 20-50 metert gyalogolj, vagy
>>>>> kocsog balkani modon atgazolsz a viragagyason, hiaba van korlattal is
>>> vedve.
>>>>> akkor itt most ki a balkani? szerintem aki a hasznalhatatlan teret
>>> tervezte.
>>>>> Vajk
>>>>>
>>>>> 2013/2/18 charles hoss<charles.hoss at gmail.com>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> nem tok termeszetes hogy valaki derekszogben forduljon .
>>>>>> kenyelmetlen is .
>>>>>> talan ugy kene a jardat megcsinalni mintha buborekokkal kotned ossze
>>> es a
>>>>>> feluleti feszultseg kiadna . mindig azt hisszuk hogy az egyenes jo -
>>> pedig
>>>>>> lehet hgoy nem az :
>>>>>> hol tartanad be inkabb a jardat : ha az ot meteren beluli mozgasaidat
>>>>>> megtoldana mindenutt gyokkettoszeresere vagy akkor ha mondjuk az 500
>>>>>> meternel hosszabbak hullamzanak egy kicsit a betorkollo utakhoz
>>> igazodas
>>>>>> miatt ?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2013. február 18. 13:14 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> Igen, ez szokott az ellenérv lenni. Én csak azt nem értem, hogy ha már
>>>>>>> ott van és úgy az a járda, miből állna azon menni?
>>>>>>> Ahogy lebetonozhatnád itt nálunk az összes parkot, ha meg akarnál
>>>>>>> felelni az autósok parkolási igényeinek.
>>>>>>> Ahogy lehetne frissíteni az árakat az árlistában, vagy ha voltam oly
>>>>>>> lusta és nem csináltam meg, akkor elnézést (sem) kérni, és a
>>>>>>> meghirdetett áron adni. Önérzetes ugatás helyett.
>>>>>>>
>>>>>>> Nekem van egy 'beszállítóm', szóval egy magyar cég, akikkel USD
>>> árakban
>>>>>>> egyeztünk meg. Múlt hét szerdán ülök a kórházban (csak azért írom így,
>>>>>>> hogy nem kimondottan az árfolyam körül járt az agyam), amikor kapok
>>> egy
>>>>>>> telefont, hogy bejött az alkatrész, ennyi db, annyi USD/db, az 222-vel
>>>>>>> szorozva akármennyi. Hívom az ügyvezetőjüket, hogy milyen árfolyamon
>>>>>>> számolnak, -erősen gyanús volt minden utánanézés nélkül is. Már látom
>>>>>>> magam előtt, ahogy lilul a feje, ahogy mondja, hogy csak eladási
>>>>>>> árfolyamon tud nekem számlázni, mert ő is eladásin kapja. Mondom oké,
>>> de
>>>>>>> miért valuta eladásival számolnak, és nem devizával. Azt mondja, miről
>>>>>>> beszélek, az kizárt, majd utánanéz és visszahív.
>>>>>>>
>>>>>>> Azóta sem hívott vissza, viszont később jött egy telefon az
>>>>>>> ügyintézőtől, hogy hibás a CRM rendszerük, és rossz értéket vett át.
>>>>>>> Ebben az egészben csak az az érdekes, hogy 10 számlából mondjuk 9
>>> hibás
>>>>>>> ennél a cégnél, és kivétel nélkül az én káromra tévednek.
>>>>>>>
>>>>>>> Ez volt szerdán, pénteken egyszercsak jön e-mailben egy számla, 219-es
>>>>>>> árfolyammal. A poén az benne, hogy szerdán még 217 volt. Hívom a
>>> céget,
>>>>>>> hogy miért nekem kell megfizetnem az ő rendszerük problémáját (kb.
>>>>>>> 7eFt). Azt mondja az ember, hogy én állandóan problémázok ezekkel az
>>>>>>> árfolyam dolgokkal, de az árfolyam az ilyen, egyik nap ennyi, másik
>>> nap
>>>>>>> annyi, de ennek most vége, többet nem kapok USD-s árat, csak
>>> forintosat.
>>>>>>> Ez itt egy rövid kivonat volt csak a céggel folytatott x éves harcból.
>>>>>>> Ezek a mo.-i hivatalos disztribútorai egy amerikai cégnek. Annyira
>>>>>>> elegem van, hogy minden követ meg fogok mozgatni, hogy mástól,
>>> importból
>>>>>>> beszerezhessem a cuccot.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2013.02.18. 12:52 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>
>>>>>>>> Erre olvastam valahol régebben, hogy - talán - a skandináv
>>> országokban
>>>>>>>> eleve oda csinálják a járdát, ahol az emberek kitapossák a füvet.
>>> Tehát
>>>>>>>> elkészül a park, járda nem készül, hanem majd oda csinálnak fél év
>>>>>>>>
>>>>>> múlva
>>>>>>
>>>>>>>> járdát, ahol ki lesz a fű taposva. Lehet, hogy ha itt is elég lett
>>>>>>>>
>>>>>> volna
>>>>>>
>>>>>>> a
>>>>>>>
>>>>>>>> T helyett Y. Persze lehet, hogy akkor is ugyanúgy ki lett volna
>>> taposva
>>>>>>> 20
>>>>>>>
>>>>>>>> centivel arrébb...
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2013. február 18. 12:47 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Épp ma posztolt a FB-ra egy ismerősöm egy fényképet, szépen
>>>>>>>>> letérkövezett járda, T alakban becsatlakozik egy másik szépen
>>>>>>>>> térkövezett járda, körülöttük szépen parkosítva, füvesítve, ám a
>>>>>>>>> derékszögű találkozásnál a fű szépen áramvonalasan, ívben kitaposva.
>>>>>>>>> Alatta a felirat, hogy megtakarítás 0,4mp.
>>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list