[elektro] ***SPAM*** Re: ***SPAM*** Re: Hírek dolgozgatunk világából
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Feb 2 08:16:19 CET 2013
ezt azt hiszem majdnem mindenki latja hogy miert nem jo - csak poenbol
dobtam be a szar munkara fennallo piaci igenyt es az erre alapult ceget .
van aki szerint a csalo mosogepszerelo es a csalo oras egy uzleti terv
szerint cselekszik es ha ez nem torvenytelen akkor az jo - szerintem a
bankrablasokat is megtervezik - es attol hogy valami moralisan vedhetetlen
, de a torveny betuje nem rendeli buntetni nem lesz erkolcsos es helyes .
bye
dexter
2013. február 2. 8:10 Skandar Graun írta, <sgraun at gmail.com>:
> De nem erről ment a beszélgetés a bankoknál is?
> Aki pontosan törleszti a kamatmentes időben a kártya forgalmát, azt
> kirúgják... mert odafigyel és ezáltal nem hoz hasznot.
> Itt van egy másik aspektusból.
>
> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2013. február 1. 23:11):
> > Ja. Az.
> >
> >
> > Gábor
> >
> >
> > 2013.02.01. 23:04 keltezéssel, charles hoss írta:
> >> ez az uzleti terv resze . o mondjuk szart tud gyartani de jofej - igy
> aztan
> >> lekaszalja a piac azon reszet akiknek ez megfelel , aki pedig haromszor
> >> reklamalt azt elhajtja a verbe . valojaban a harom is eros tulzas , mert
> >> aki mar masodszor rajott hogy ok hibaztak az onnantol figyelni fog ra ,
> >> tehat problemas ugyfel .
> >> mint tudjuk ez igy a normalis :)
> >>
> >> bye
> >> dexter
> >>
> >>
> >>
> >> 2013. február 1. 22:43 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
> >>
> >>> Akire én gondolok, az is rendben van, jó fej, sokat beszélgettünk,
> régen
> >>> még tegeződtünk is. De a munkájukkal szinte minden alkalommal volt
> >>> valami hiba. Vagy nem azt gyártották le, amit kellett, vagy a panel
> >>> felében nem volt galván, stb. Egy idő után elkezdték úgy beállítani a
> >>> dolgot, hogy én vagyok a problémás ügyfél, pedig gondolhatod, semmi
> >>> ráhatásom nem volt az ő hibáikra.
> >>> Sajnos ezzel is sokat találkozom, hogy ahelyett, hogy tudomásul venné a
> >>> vállalkozó, hogy hibázott, elnézést kér, újragyártja ingyen amíg jó nem
> >>> lesz, szóval lenne lehetőség normálisan is hozzáállni, emberek vagyunk,
> >>> hibázunk. Helyette átmegy bunkóba, és önérzetesen kijelenti, hogy nekem
> >>> nem dolgozik többet.
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> Gábor
> >>>
> >>>
> >>> 2013.02.01. 15:19 keltezéssel, Benedek I. írta:
> >>>> Acs Gabor wrote:
> >>>>> Nem tudom melyikre gondolsz, de egyet már pár éve véglegesen
> >>>>> kilistáztam ezek miatt (akik azzal fenyegettek, hogy elmondják a
> >>>>> szakmában minden nyákgyártónak, hogy nekem ne dolgozzanak), most
> >>>>> folyamatosan bővül ez a lista.
> >>>> Akkor nem az lehet, mert a fickó emberileg nagyon rendben van, csak a
> >>>> melóval van gyakran gond. Inkább lenne sorjásabb a modora és minőségi
> a
> >>>> munkája!:)
> >>>>
> >>>>> Az egriekkel nagyon elégedett vagyok
> >>>>> minden téren, kivéve az ár, az nem annyira baráti (nagyobb
> szériánál).
> >>>>> Úgyhogy lassan indítom a threadet, kinek milyen kínai gyártója van.
> >>>>> Szégyenszemre.
> >>>> Azért ez nem semmi!
> >>>>
> >>>> bi
> >>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list