[elektro] villanybringa bldc vezérlés
Fekete Róbert
frobi at harden.hu
Sat Aug 31 21:03:00 CEST 2013
ezt alá tudom én is támasztani :)
amikor a város egyik feléből a másikba kellett tekernem mert valami
beszart benne ...
2013-08-31 17:29 keltezéssel, charles hoss írta:
> en akkor tekertem vele tizenpar km-t amikor napi szazat tudtam kerekparral
> . pokol volt a babetta gordlesi ellenallasa .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. augusztus 31. 12:06 SeaSoft írta, <seasoft at invitel.hu>:
>
>> Nehéz összehasonlítani ... így kb. 25 év távlatából.
>> Úgy emléxem a Babetta pedálja nagyon rövid áttételen volt.
>> Kellet mondjuk 1 tekerés-fordulat kb. 2 méter haladáshoz. Ez (csak úgy
>> hasra mondom) kb. harmada-negyede az én leghosszabb áttételemnek.
>>
>> Sztem nem összehasonlítható a kettő. De tény, h Babetta ellenállása
>> többszöre lehet egy kerékpárénak.
>>
>> ---------------------
>> L. Pásztor
>> ---------------------
>>
>>
>> 2013.08.31. 11:39 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>>> a babetta lehet hogy csak 40W-al ment 1LE-vel, de egy bringahoz kepest
>> szar
>>> gordulese volt, aki ment mar vele pedallal, az tudja.
>>>
>>>
>>> 2013/8/31 SeaSoft <seasoft at invitel.hu>
>>>
>>>> 1000W-al porszívózni lehet ... :)
>>>> Az 50-hez sztem valahol 200W is elég.
>>>> Sík terepen (széles terep-gumival) kb. 40-nel tudok menni mondjuk 2-3
>>>> percet.
>>>> És nem hinném, h 100W-nál többet tudok ... legalábbis ma már nem ...
>>>>
>>>> -------------------------
>>>> L. Pásztor
>>>> -------------------------
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013.08.30. 13:32 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
>>>>> 50-es utazó az inkább olyan 800-1000W már nem?
>>>>> Mondjuk babetta 1le körüli és 40 körül vége pl.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013/8/29 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>>>
>>>>>> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/
>>>>>> itt a szabaly:
>>>>>> Currently to qualify as EPAC's and be classified as bicycles they must
>>>>>> satisfy three bicyle like qualities They go under 25 kph They have a
>>>>>> continuous power of 250 Watts They have pedals and a progressive motor
>>>> that
>>>>>> gradually cuts off as 25 kph approaches - See more at:
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/#sthash.KBjCIb7L.dpuf
>>>>>> ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen
>> trukkel .
>>>>>> ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz
>> nehany
>>>>>> kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg
>>>> kell
>>>>>> legyen a 250 watt .
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2013. augusztus 29. 21:20 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>>>>>>
>>>>>>> 2013.08.29. 16:28 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
>>>>>>>> egy bajom van vele mégpedig hogy a lejtőn lefele sem
>>>>>>>> szeret sokkal gyorsabban menni mint sík úton. (25-26km/h)
>>>>>>> Miért is?!
>>>>>>> Ez valami vezérlés adta korlát lesz akkor.
>>>>>>> És nem a tápfeszé.
>>>>>>>
>>>>>>> KJ
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list