[elektro] villanybringa bldc vezérlés
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Sat Aug 31 16:08:41 CEST 2013
gondolj arra, hogy mekkora melo tolni egy robogot/babettat, es mekkora melo
tolni egy bicajt.
Vajk
2013/8/31 SeaSoft <seasoft at invitel.hu>
> Nehéz összehasonlítani ... így kb. 25 év távlatából.
> Úgy emléxem a Babetta pedálja nagyon rövid áttételen volt.
> Kellet mondjuk 1 tekerés-fordulat kb. 2 méter haladáshoz. Ez (csak úgy
> hasra mondom) kb. harmada-negyede az én leghosszabb áttételemnek.
>
> Sztem nem összehasonlítható a kettő. De tény, h Babetta ellenállása
> többszöre lehet egy kerékpárénak.
>
> ---------------------
> L. Pásztor
> ---------------------
>
>
> 2013.08.31. 11:39 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> > a babetta lehet hogy csak 40W-al ment 1LE-vel, de egy bringahoz kepest
> szar
> > gordulese volt, aki ment mar vele pedallal, az tudja.
> >
> >
> > 2013/8/31 SeaSoft <seasoft at invitel.hu>
> >
> >> 1000W-al porszívózni lehet ... :)
> >> Az 50-hez sztem valahol 200W is elég.
> >> Sík terepen (széles terep-gumival) kb. 40-nel tudok menni mondjuk 2-3
> >> percet.
> >> És nem hinném, h 100W-nál többet tudok ... legalábbis ma már nem ...
> >>
> >> -------------------------
> >> L. Pásztor
> >> -------------------------
> >>
> >>
> >>
> >> 2013.08.30. 13:32 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> >>> 50-es utazó az inkább olyan 800-1000W már nem?
> >>> Mondjuk babetta 1le körüli és 40 körül vége pl.
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> 2013/8/29 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> >>>
> >>>> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/
> >>>> itt a szabaly:
> >>>> Currently to qualify as EPAC's and be classified as bicycles they must
> >>>> satisfy three bicyle like qualities They go under 25 kph They have a
> >>>> continuous power of 250 Watts They have pedals and a progressive motor
> >> that
> >>>> gradually cuts off as 25 kph approaches - See more at:
> >>>>
> >>>>
> >>
> http://www.ecf.com/advocary/road-safety/high-powered-epacs/#sthash.KBjCIb7L.dpuf
> >>>> ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen
> trukkel .
> >>>> ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz
> nehany
> >>>> kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg
> >> kell
> >>>> legyen a 250 watt .
> >>>>
> >>>> bye
> >>>> dexter
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2013. augusztus 29. 21:20 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
> >>>>
> >>>>> 2013.08.29. 16:28 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> >>>>>> egy bajom van vele mégpedig hogy a lejtőn lefele sem
> >>>>>> szeret sokkal gyorsabban menni mint sík úton. (25-26km/h)
> >>>>> Miért is?!
> >>>>> Ez valami vezérlés adta korlát lesz akkor.
> >>>>> És nem a tápfeszé.
> >>>>>
> >>>>> KJ
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list