[elektro] Start-Stop
SeaSoft
seasoft at invitel.hu
Sat Aug 31 12:48:18 CEST 2013
2013.08.31. 12:18 keltezéssel, Kovács József írta:
> Végsebesség: 150-re limitált
> 0-100 sprint: 7,2 sec !!!
150-re limitált ?
És 0-100 7.2 sec ?
Végül is városnézésre elég ... :)
PS: ha már bukja az ember a V6 - V8 hangját, és csak troli visítást kap
... legalább menjen már rendesen az a vas, hát nem ? :)
--------------------
L. Pásztor
--------------------
> Egy töltéssel: ~150 km
> Range-extenderrel: 300 km
> mert 0,9 liter benzin fér csak a tankjába :-)
>
> Szerintem, hétköznapi autónak teljesen OK.
> 10 év akku garanciával adják...
>
> KJ
>
> 2013.08.31. 12:00 keltezéssel, SeaSoft írta:
>> Nana ... Arnold autót mondott-mutatott, nem pedig elektromos
>> helyváltoztató eszközt ... :)
>>
>> Kb. ilyet: http://www.youtube.com/watch?v=VLCdP6sMN9k
>>
>> A Tesla Roadster mondjuk lehetne reális alternatíva ... nekünk, autózni
>> szerető népeknek.
>>
>> --------------------
>> L. Pásztor
>> --------------------
>>
>>
>> 2013.08.30. 22:13 keltezéssel, Kovács József írta:
>>> BMW i3
>>>
>>> Városba és elővárosba ...perfect.
>>> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html
>>>
>>> Mástól pl. CHEVROLET SPARK EV
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>> 2013.08.30. 20:05 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
>>>> Igy vegkepp über a cucc, félig tölti 20 perc alatt a supercharger:
>>>>
>>>> http://www.teslamotors.com/about/press/releases/tesla-motors-brings-revolutionary-supercharger-europe-launch-across-norway
>>>>
>>>> Kell egy Tesla S, nincs mese :)
>>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from my iPhone
>>>>
>>>> On 2013.08.30., at 18:15, Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> wrote:
>>>>
>>>>> 3 ev utan ugyis elavult egy mai auto, reciklalas, es jon az uj modell. Legalabb addig se pofog az orrom ala amig a lampanal all :)
>>>>>
>>>>> Reszemrol a kov napi hasznalatu autom ez lesz, egesz biztos vagyok benne h ki fogom hagyni a 200x-2013 kozotti "termekeket" .
>>>>>
>>>>> http://youtu.be/LoFVO31CbE0
>>>>> Bar a szeptol eleg messze van, de vallalhato. Muszakilag patent ugy tunik.
>>>>>
>>>>> Unom az olajcseret, a buzt, a szenzorhibat, a dugoban uzemanyag egetest, az egyre szarabb menettulajdonsagokat, es a vegtelen adoterhet. Jovedeki, teljesitmeny, regado, dugoado is lassan stb.
>>>>>
>>>>> Max nyomatek 0rpm-nel es kesz. :) Meg csend...
>>>>>
>>>>> Arnold
>>>>> Sent from my iPhone
>>>>>
>>>>> On 2013.08.30., at 9:08, SeaSoft <seasoft at invitel.hu> wrote:
>>>>>
>>>>>> Jó a cikk ... csak sztem nem elég hangsúlyos.
>>>>>>
>>>>>> A start-stop a motor számára nem más mint a tervezett avultatás
>>>>>> legalizált változata ... :(((
>>>>>> Télen otthonról ember elindul városban hideg motorral, mire beér
>>>>>> munkahelyére, egy reggelen végigcsinál minimum 5 db kenés nélküli hideg
>>>>>> indítást.
>>>>>> A mai motorok esetében, melyekben az alu-blokkban már nincs belül
>>>>>> acélpersely, csak egy vékony, felkeményített alu-felületen szaladgál a
>>>>>> dugó (gyűrű).
>>>>>> Amikor a (hideg és kenés nélküli) felkeményített felületet az acélgyűrű
>>>>>> elkoptatja, perselyezni ezeket nem lehet, mehet a blokk (az autóval
>>>>>> együtt) a bontóba ...
>>>>>>
>>>>>> Minek ide külön, tervezett avultatás ? Felesleges !
>>>>>> Az "innovatív" start-stop miatt sztem alsó hangon is legalább duplája a
>>>>>> kopás, így fele az élettartam, mint start-stop nélkül.
>>>>>> Ha ilyen vas jönne hozzám, első dolgom lenne ezt az idiótaságot
>>>>>> kiherélni belőle ...
>>>>>>
>>>>>> -----------------------
>>>>>> L. Pásztor
>>>>>> -----------------------
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2013.08.29. 22:53 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>>>>>>> Hali!
>>>>>>>
>>>>>>> Pl.:
>>>>>>>
>>>>>>> http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/01/a_stop-start_rendszer_tonkreteszi_az_autot/
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Szabolcs
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2013. augusztus 29. 21:33 umnyo írta, <umnyo at freemail.hu>:
>>>>>>>
>>>>>>>> Sziasztok!
>>>>>>>>
>>>>>>>> Először is nem túlzottan értek a kocsikhoz, a maiakhoz meg főleg nem.
>>>>>>>> Mindenféle szelepvezérlések, befecskendezések, stb, mit tudom már merre jár
>>>>>>>> a világ....
>>>>>>>>
>>>>>>>> Node a mai autókban használatos az auto start stop funkció. Azaz
>>>>>>>> leállítjuk a motort, aztán rálképünk mondjuk a kuplunkra, fékre, és magától
>>>>>>>> elindul.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ami érdekelne - hogyan is teszi ezt pontosan? Több autónál tapasztaltam,
>>>>>>>> nem önindító rántja be, hanem valami más. Gyanakodnék valami speciális
>>>>>>>> helyzetben megállított motorra, benne üzemanyaggal, és ráadja a gyújtást
>>>>>>>> vagy hasonló. De ez nem annyira triviális számomra.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tud erről esetleg valaki többet? Akár fogalom vagy elnevezés szinten, vagy
>>>>>>>> csak mint linket belökve, ahol részletesebb leírás van.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Előre is köszönöm
>>>>>>>>
>>>>>>>> Attila
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>> -----
>>>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>> Verzió: 2013.0.3392 / Vírus adatbázis: 3211/6623 - Kiadás dátuma: 2013.08.30.
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----
>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2013.0.3392 / Vírus adatbázis: 3222/6625 - Kiadás dátuma: 2013.08.30.
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list