[elektro] villanybringa bldc vezérlés
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Aug 30 16:05:22 CEST 2013
http://www.youtube.com/watch?v=A4VRhIQPrtg
az enjoy jelenleg az akkuk miatt gyengebb es csak picit lassabb .
epp annyit szoktam tekerni hogy kenyelmes legyen .
bye
dexter
2013. augusztus 30. 15:56 SZIGETI Szabolcs írta, <szigiszabolcs at gmail.com>:
> Hali!
>
> De nem ám! Akinek villany bringa kell, az tipikusan nem egy nagy bringás
> (különben menne anélkül is :-).
> Aki meg nem nagy bringás, az ne is menjen gyorsabban 25-nél, főleg ne
> mondjuk emberek között. Márpedig könnyű húzni a kart és száguldani, ha nem
> neked kell tekerni.
>
> Párszor mentem olyan 80km/h körüli sebességgel (lefelé persze), az már a
> halálfélelem kategória volt, pláne, amikor még nem igazán volt teleszkópos
> villa, meg tárcsafék a bringán. Fékezés után a felnit nem lehetett kézzel
> megfogni, annyira felforrósodott.
>
> Szabolcs
>
>
>
> 2013. augusztus 30. 12:04 Balázs Bámer írta, <bamerbalazs at gmail.com>:
>
> > Szervusz Dexter!
> >
> >
> > > ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen trukkel
> .
> > > ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz
> nehany
> > > kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg
> > kell
> > >
> >
> > Azért nem véletlen, hogy kb. 25 km/óránál meghúzták a határt. Nézd meg az
> > átlag kerékpár fölépítését, merevségét. Lengéscsillapító tipikusan nincs
> a
> > villanyosokon sem. Kerék, gumi sem olyan brutális, mint akár a 40-50
> > km/órára tervezett hagyományos segédmotor-kerékpárokon. A bicikli azért
> > olyan filigrán, hogy az ember könnyen hajtsa, nem azért, hogy a 250
> wattos
> > motor röpítse, mint a szél.
> >
> > szia: Balázs
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list