[elektro] villanybringa bldc vezérlés
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Aug 30 15:47:24 CEST 2013
2013. augusztus 30. 12:04 Balázs Bámer írta, <bamerbalazs at gmail.com>:
> Szervusz Dexter!
>
>
> > ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen trukkel .
> > ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz nehany
> > kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg
> kell
> >
>
> Azért nem véletlen, hogy kb. 25 km/óránál meghúzták a határt. Nézd meg az
> átlag kerékpár fölépítését, merevségét. Lengéscsillapító tipikusan nincs a
> villanyosokon sem.
cserebe nincs is sulya - tehat a pilota teste a tomeg es az izmai a
csillapitas .
> Kerék, gumi sem olyan brutális, mint akár a 40-50
> km/órára tervezett hagyományos segédmotor-kerékpárokon.
azok lekicsinyitett motorok , ez pedig egy feltuningolt kerekpar - a
jelenlegi downhill bicok teljesitmenye , felepitese mar-mar felulmulja ,
meghaladja a robogoket .
> A bicikli azért
> olyan filigrán, hogy az ember könnyen hajtsa, nem azért, hogy a 250 wattos
> motor röpítse, mint a szél.
>
lehet , de a 250 watt egy tour de france nagymeno konstans fizikai
teljesitmenye - ok nem 25-el mennek hosszu egyenes szakaszokon .
itt az akku sulya csekely , a motor sulya elenyeszo - tehat egy bico +
ember ugy viselkedik mintha egy tour de france nagymenovel tandemeznel ,
mikozben a bico merete marad , a tandem tars testsulya max 15kg .
ezt elbirja a normal bico gumi es fekek, vaz .
nem azert nehezek a motorok mert az kell legyen , hanem mert nem volt
nyomas a sulymegtakaritasra . fajlagosan a babetta nehezebb mint egy
turaenduro .
van is mar par gep ami ebbe az iranyba megy :
M55 (ha mar magyarok)
aprilia enjoy , es a tobbi - most hogy a kinai villanybico-robi
kategoriabol kezdenek vegre kitorni ezek a gepek mar europaban is csinalnak
minosegi gepeket .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list