[elektro] Vízbontó
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 24 10:42:35 CEST 2013
2013. augusztus 24. 10:28 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
> Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
> hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo minden
> liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre 0.1liter
> benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi uzemanyag
> elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat behozza.
>
ahogy a tuzeloanyagszivattyu mukodeset is ki kell termelni .
de csak egy alap pelda :
a beszivott levegot melegitem a kipufogo hojenek rovasara - igy a benzin
levego keverek reakciokepesebb lesz , melegebb , ritkabb - igy a
kompresszio vegen nagyobb nyomas alakul ki , a kezdeti magas homerseklet
meg tovabb no , igy lenyegesen kisebb elogyujtassal is jobban eg el a
keverek , javul a motor hatekonysaga . holott minden kipufogobol kivett hot
a benzinnel kell megtermelni - tehat a dolog nullas , az a morickamodell
ami alapjan alapbol elvetik ezt a kerdest nem mukodik .
vagy pl a benzines EGR .
reszterhelesen a folos terfogatot meleg inert gazzal tolti fel , igy
javitja a suritesi vegnyomast (javul a hatasfok) noveli a hofokot (javul a
hatasfok) - kevesebbet fogyaszt az auto - ahhoz hogy az egr szelepet
behuzzam aram kell , amit meg kell termelni .
nem hiszem hogy egy ilyen komplex rendszernel siman munkatetellel lehetne
szamolni .
egyszeruen nem igy mukodik .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list